Skip to main content

Dag, 

Ik ben recent verhuisd naar Engeland en krijg hier een nieuw nummer. Mijn abbonement bij KPN loopt bijna af en ik wiol graag weten of er een manier is om mijn oude NL nummer te behouden/ door te schakelen naar mijn nieuwe Buitenlandse nummer. Ik zou graag willen dat mensen die mijn oude nummer proberen te bellen/berichten bij mij terecht komen. Of is er een effectieve manier om mijn nummer overal te vervangen? 

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

 

Hallo @laurarozenkamp , de enigste mogelijkheid is je mobiele abo behouden of deze omzetten naar een prepaid kaart, waarmee je 1x per 6 maanden moet SMS’en of een belletje plegen om de kaart actief te houden.

 


Hi @laurarozenkamp, welkom op het forum! @JanD geeft al mooi de enige optie die je dan hebt; je abonnement omzetten naar een Prepaid. Dan moet je wel de simkaart 1x per 6 maanden gebruiken (bellen, sms’en) om het actief te houden. Je kan ons het beste even bellen, dan is het het snelst geregeld. We zijn vanuit Engeland bereikbaar op +316 1200 1200. Je kan dan gelijk even vragen naar het doorschakelen, dit is ook mogelijk namelijk.


Het is niet mogelijk om een KPN nummer door te schakelen naar een niet-Nederlands telefoonnummer, welke dan ook.

Je abonnement loopt gewoon door als je niets doet. Tot Sint Juttemis desnoods.

Het is alleen maar de minimum looptijd (van 1 of 2 jaar) die eindigt.

Ik zou graag willen dat mensen die mijn oude nummer proberen te bellen/berichten bij mij terecht komen. 

Als je een dual-sim toestel hebt kun je je Engelse én je Nederlandse simkaart er in stoppen.


Reageer