Skip to main content

Hoi,

 

Mijn vrouw heeft een nieuw mobiel abonnement bij jullie genomen. Toen heeft ze al via ideal het bedrag betaald van de iPhone 12 pro max. Vandaag kwam de koerier aan de deur met de iPhone en konden we weer het zelfde bedrag pinnen anders kregen we de iPhone niet. Lijkt mij dat er een miscommunicatie is bij jullie? 

Mvg,

 

William

Hoi, mijn vrouw heeft precies het zelfde gehad afgelopen zaterdag. We moesten de telefoon weer betalen aan de deur. Hoop graag dat we het geld terugkrijgen. 

 

*Admin: Bericht verplaatst naar eigen topic.


Iemand ?


@zkers Momenteel erg druk op het forum  een medewerker zal met enkele dagen je topic oppakken 

Wel handig als je je profiel zoveel mogelijk invult


Hoi @zkers, bedankt voor je bericht!
Dus als ik het goed begrijp, hebben jullie de iPhone 12 Pro Max nu dubbel betaald: 1 keer via iDeal en 1 keer onder rembours bij de koerier? Zo ja, dan krijg je het dubbel betaalde bedrag uiteraard van ons teruggestort. Is dit inmiddels al geregeld?
Zo niet, dan hoor ik het graag en is het inderdaad wat @Roos79 al aangaf: even jullie klantgegevens invullen in jouw profiel. Graag het mobiele nummer waar het om gaat, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 3 cijfers van het rekeningnummer wat bij ons bekend is. Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en de KPN moderators!  Geef je hier een seintje als je de gegevens ingevuld hebt? Dan ga ik er achteraan!


Ik heb geen reactie meer ontvangen, dus ik ga ervan uit dat het via een andere weg opgelost is. Anders weet je ons te vinden!