Skip to main content

Hallo, Ik heb net een nieuwe mobiel besteld, maar als ik inlog op mijnbestelling lijkt er te staan dat ik nu meer ga betalen dan dat er eerst stond. Of komt hier de 5 euro korting nog bij die verrekend wordt met meerdere personen op 1 adres? Dan heb ik da misschien verkeerd begrepen

Hoi @BJD1997, welkom op het KPN Forum.

Wanneer jij een nieuw mobiel abonnement besteld en geregistreerd staat op hetzelfde adres als een vaste internet aansluiting, dan krijg je afhankelijk van het abonnement nog 5 of 7,50 euro Hussel-korting. Deze korting is niet altijd meteen zichtbaar op mijnbestlling.kpn.com. Als het verschil groter is en niet op deze manier is te verklaren kijk ik graag even met je verder. 


Hoi Hanna,

Kan het zijn dat de eerste maand deze korting nog niet toegevoegd is aan de factuur? 

Bij mijn abonnement is wel het goede bedrag zichtbaar, alleen heb ik de eerste maand nog wel 5 euro extra betaald. Kan ik er vanuit gaan dat dit de volgende maand dus wel met korting afgeschreven zal worden?

 


Hoi @BJD1997,

Normaliter zou de Hussel Korting automatisch moeten worden verwerkt. Als dit niet het geval is zou je via jouw MijnKPN account kunnen controleren of alle abonnementen aangemeld zijn. 


Reageer