Skip to main content

Telefoon op gestuurd iPhone 14 Pro 3 december .

heb van post nl een bericht ontvangen dat het pakket is ontvangen 

om internet van recommerce staat nog steeds dat het niet ontvangen is ?

trade in referentie nummer is  k6747647c900ed

nou lees ik veel berichten dat het vaak niet goed gaat in dit bedrijf .

graag jullie hulp KPN .

verstuurd naar sunbird logistics bv 

rs activity

antwoordnummer 80254

3080vb Rotterdam 

maar in de ap staat dat het naar 

rs activity 

witte zeeweg 3-7

3199re Maasvlakte Rotterdam 

klopt dit , dit heeft post nl zelf gedaan zo staat het in de ap 

Hoi ​@Marcella1612 .  Wij hebben geen toegang tot deze informatie.

Dit hele proces verloopt via recommerce.  Als het goed is sta je daar mee in communicatie en ik zou, als ik jou was, daar mn vraag stellen.

Ik heb hetzelfde probleem!!!  Ga maar eens bellen met kpn

Hoe is dit verlopen bij jullie? Ik heb hetzelfde probleem…

Ik heb precies hetzelfde probleem. Ik heb ondertussen ook al contact opgenomen met recommerce en die geven aan dat ze denken dat mijn toestel gestolen is of kwijtgeraakt bij de bezorging. Ik ben ergens wel blij dat ik niet de enige ben, maar vind het ook heel raar dat KPN hier dan verder geen actie op onderneemt. Hoe is dit verder bij jullie gegaan?

Ik heb precies hetzelfde probleem. Ik heb ondertussen ook al contact opgenomen met recommerce en die geven aan dat ze denken dat mijn toestel gestolen is of kwijtgeraakt bij de bezorging. Ik ben ergens wel blij dat ik niet de enige ben, maar vind het ook heel raar dat KPN hier dan verder geen actie op onderneemt. Hoe is dit verder bij jullie gegaan?

Maar wat was het advies wat ze verder gaven dan?  Je zou toch verwachten dat ze hier actie op ondernemen?

Ik moet wat documenten opsturen zodat "Jouw dossier wordt dan beoordeeld door een geschillencommissie en stelt ons daarnaast in staat om samen met de politie actie te ondernemen om het toestel te blokkeren."

Wat overigens nog niets zegt over of ik alsnog een vergoeding ga krijgen of niet.

Maar wat ik tot nu toe het meest bijzondere vind, is dat PostNL zegt dat mijn telefoon al lang bij Recommerce is bezorgd en Recommerce zelf zegt van niet. Dus ik heb ondertussen ook maar even navraag bij PostNL gedaan. Daar krijg ik hopelijk binnen 5 dagen een reactie op.

Ik ben benieuwd hoe dit verder gaat aflopen en hoop wel dat mocht het nodig zijn er ook support vanuit KPN kan komen.

Ik moet wat documenten opsturen zodat "Jouw dossier wordt dan beoordeeld door een geschillencommissie en stelt ons daarnaast in staat om samen met de politie actie te ondernemen om het toestel te blokkeren."

Wat overigens nog niets zegt over of ik alsnog een vergoeding ga krijgen of niet.

Maar wat ik tot nu toe het meest bijzondere vind, is dat PostNL zegt dat mijn telefoon al lang bij Recommerce is bezorgd en Recommerce zelf zegt van niet. Dus ik heb ondertussen ook maar even navraag bij PostNL gedaan. Daar krijg ik hopelijk binnen 5 dagen een reactie op.

Ik ben benieuwd hoe dit verder gaat aflopen en hoop wel dat mocht het nodig zijn er ook support vanuit KPN kan komen.

Hier nu ook dit probleem maar dan via Mobiel.nl. Helaas geven zij ook niet thuis.

PostNL geeft aan bezorgd te hebben. Recommerce geeft geen antwoord.

Telefoon kwijt denk ik?

Inmiddels al mensen vooruitgang geboekt?

Goed nieuws!

Nadat ik contact heb opgenomen met Recommerce en de procedure heb laten opstarten voor de “gestolen” telefoon. Kreeg ik van de week opeens het bericht dat het bedrag (inclusief KPN bonus) zou worden overgemaakt en dat bedrag stond inderdaad een paar dagen later op mijn rekening.

Dus al om al is het voor mij uiteindelijk goed gekomen.

Bij mij hetzelfde probleem, telefoon opgestuurd gratis via andwoordnummer naar RS activity andwoordnummer 80254 3080vb rotterdam

Bij postnl staat zending al 6 weken in gesloten verklaring en geeft niet thuis en zegt als het niet verzekerd is opgestuurd kunnen wij er geen case van maken einde verhaal bij postnl.

Iets klopt er niet bij recommerce denk ik want gesloten verklaring bij postnl wil zeggen dat het bedrijf maar beperkt of niet bereikbaar is voor postnl .

Nu moest ik van recommerce een verzendverklaring invullen en opsturen ,daar vragen ze de koopbon en imei nummer van de telefoon en die heb ik niet meer .

Ik zou zeggen KPN stop met gratis opsturen naar RS activity want ik ben niet de enige met dit probleem dat de telefoon is verdwenen of gestolen of ......................

Reageer