Skip to main content

Ik moet voor mijn nummerbehoud JA smsen naar 6688 maar als ik dat doe krijg ik als reactie: SORRY,THE OPERATION FAILED  ook na een paar keer proberen 

Nog een paar keer proberen, anders bijvoorbeeld morgen bestelling  laten annuleren en opnieuw aanvragen. Niet te lan mee gaan knoeien.


Hallo @Denisetje , mogelijk blokkeert jouw huidige provider sms’jes naar premium servicenummers of heb je onvoldoende ‘saldo’ in jouw bundel. Bel met KPN klantenservice op 0800 0402 (gratis) dan kan het nummerbehoud na enige verificatie ook daar worden bevestigd. De bestelling laten annuleren en helemaal opnieuw beginnen gaat te ver en lost het probleem ook niet op.


Hi @Denisetje, welkom hier. 

Nog een paar keer proberen, anders bijvoorbeeld morgen bestelling  laten annuleren en opnieuw aanvragen. Niet te lan mee gaan knoeien.

De aanvraag annuleren moet je zeker niet doen, negeer dus dit goedbedoelde advies. :relaxed:

Wat is je huidige provider? Als het goed is heb je daar ook een klantnummer van. Dat heb ik van je nodig. 

Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Graag ook het klantnummer invullen van je huidige provider.