Skip to main content

Vanavond ontving ik een e-mail van KPN op een niet door mij aan KPN doorgegeven e-mailadres, het betreft een bestelling welke ik gedaan zou hebben…..ik dacht op dat moment, zal wel ik hou het ff in de gaten, en in Mijn KPN zag geen melding ervan, dus liet het ff voor wat het was….kort erna een 2e mail van KPN waarin zij aangeven de aanvraag af te wijzen omdat het niet aan de KPN eisen voldoet. Aangezien KPN in deze mail ook een alternatief aanbied ( pre-paid) lijkt het te gaan om het aangaan van een mobiel abonnement….

Is hier iemand stout bezig…? Kan KPN iets met de NAW van deze bestelling? op 0800-0402 konden ze me niet helpen….dwz iemand maakt misbruik van uw e-mail, weet u misschien wie(?????)…..ik haakte daar ff af.

Iemand van KPN die mij kan helpen, of die de NAW van deze bestelling wil hebben?

 

 

Onbekend NAW op e-mailadres

 

Hi @Pikkepoelie, welkom hier. 

Oef, ik kijk graag mee of iemand hier stout bezig is geweest. :wink:

Gaat het om het e-mailadres dat jij ook hier gebruikt? Zo niet, vul dat even aan in je profiel en geef me een seintje.

 

 


Hi @Pikkepoelie, welkom hier. 

Oef, ik kijk graag mee of iemand hier stout bezig is geweest. :wink:

Gaat het om het e-mailadres dat jij ook hier gebruikt? Zo niet, vul dat even aan in je profiel en geef me een seintje.

 

 

Ik heb je PM gestuurd 


Dankjewel. Ik vermoed eerder dat hier een typefout is gemaakt tijdens het bestellen, waarschijnlijk lijkt het veel op. Maak je geen zorgen, dus bestelling is in ieder geval geannuleerd. Laat het me weten mocht dit weer gebeuren.


Dankjewel. Ik vermoed eerder dat hier een typefout is gemaakt tijdens het bestellen, waarschijnlijk lijkt het veel op. Maak je geen zorgen, dus bestelling is in ieder geval geannuleerd. Laat het me weten mocht dit weer gebeuren.

Typefouten betekent in dit geval het e-mailadres….lijkt mij sterk maar oké, ik heb gemeld.

overigens, mijn onderzoek heeft uitgewezen dat er geen S.**** op het opgegeven adres woont...


Ik snap het, meer dan dit kan ik echter niet doen. Laat het me in ieder geval weten mocht dit weer gebeuren.