Skip to main content

Hallo, 

 

ik kreeg via een nep account (deed zich voor als iemand die ik kende) de vraag of ik mijn telefoonnummer wou sturen. 
dit heb ik gedaan en kreeg vervolgens de vraag  of het goed was dat er een code naar mij toe werd gestuurd en of ik deze door wou sturen. 
Dit heb ik gedaan, en kreeg ik door dat er 20 euro had betaald. Via mijn telefoon nummer
 

Hoe kan ik ervoor zorgen dat er nu niet op de rekening krijg? 
En kan ik dit vergoed krijgen? 
 

gr. 
ashley Fernandes

Weet je ook waarvoor de code was, stond daar nog iets bij?

Het is natuurlijk wel je eigen schuld dat dit gebeurd is dus of er een vergoeding in zit ... ik ben bang van niet.

Belangrijk: Laat wel jouw telefoonnummer blokkeren voor het betalen van aankopen via jouw telefoonnummer want voor hetzelfde geld betreft het zelfs geen eenmalige aankoop maar een abonnement of heeft iemand jouw telefoonnummer nu in de app store van Apple als betaalmethode geregistreerd.

Bron.

 

Ik hoop dat er heel snel iemand van KPN zal reageren en om die reden heb ik het forumteam een seintje gegeven.


@Opgelicht via Instagram en sms Welkom op het forum. 

Wat vervelend dat dit je overkomen is. Ik zal het bedrag niet kunnen vergoeden, maar denk wel dat het handig is om zo snel mogelijk aankopen via de factuur weer uit te zetten. 

Zou je voor mij je forumprofiel willen invullen en een seintje kunnen geven als dit gelukt is? Dan pak ik je gegevens er bij! 


Hallo, ik heb het formulier ingevuld!


@Opgelicht via Instagram en sms Bedankt voor het invullen van je forumprofiel. 

Ik heb het even nagelopen en zie dat aankopen via de factuur nu inderdaad aan staan, dit kan ik voor je uit zetten. Is dit inderdaad de bedoeling?