Skip to main content

Goedendag,

Heb via XS4All mijn mobiele abonnement met nummerbehoud naar u over laten zetten en wel per 01.05.21. Eerst krijg ik een bevestiging dat ik eerst per 03.05.21 via u kan gaan bellen en nu krijg ik weer een mail waarin staat dat m’n contract op 19.02.21 ingaat en als ik telefonisch contact met u opneem, word ik voor leugenaar uitgemaakt want jullie krijgen deze info van de oude provider, terwijl deze mij een sms heeft gestuurd dat overgang oer 01.05.21 zal gaan plaatsvinden. Om te beginnen ga ik niet per 19.02.21 aan u betalen maar pas eerst op 01.05.21 en ik ga er van uit dat u er ook zorg voor draagt dat ik vanaf 01.05.21 kan gaan bellen, mailen en appen. Zo niet betaal ik de maand mei ook niet en waag het niet om me dan af te sluiten want dan schroom ik niet om gerechtelijke stappen te ondernemen. Hartelijke groet,

Wim Schooirdijk,

admin: privé gegevens onzichtbaar gemaakt 

Goedemorgen @Wim Schoordijk. Op het opgegeven adres zie ik nu 2 mobiele bestellingen. Waarbij 1 nummer op 3 mei 2021 overgenomen wordt door KPN. Voor het 2de nummer staat nu de datum op: 23 februari 2021. 

 


Goedemorgen,

Ja deze info klopt. Als 2e datum naar voren kan worden gehaald zou dat fijn zijn, daar ik per ongeluk oude simkaart al heb weggegooid. Lukt dit niet dan wacht ik wel tot 23.02.

Groet,

Wim Schoordijk


23 februari is helaas de eerste optie. Onderling tussen providers is afgesproken dat er een maand opzegtermijn geld.