Skip to main content

Vorige maand ben ik voor het eerst sinds jaren over mijn belbundel heengegaan. Ik kreeg een factuur van 54 euro hoger dan normaal! Daarover heb ik de klantenservice gebeld, die geeft aan dat ik daarvan een Sms had moeten krijgen. Die heb ik niet gekregen. Omdat ik al jaren aan mijn belbundel ruim voldoende heb, meestal iets van 60%, ben ik ook niet gewend om in mijnKPN te kijken. Een dag later belde ik weer om dan maar voor de komende maand voor € 2,99 250 belminuten bij te bestellen, ook deze medewerker zei dat ik een Sms had moeten ontvangen. Hij vond de overschrijding van ruim 5 keer de normale factuur ook een beetje te gek en stelde voor dat de klantenservice mij zou bellen om mogelijk tot een regeling te komen. Na 5 dagen heb ik zelf gebeld omdat er niet gebeld was. Toen kreeg ik een medewerkster aan de lijn die totaal een andere mening had en maar bleef doordrammen dat ik zelf de minuten had gebeld en dat ik maar in mijnKPN moest kijken. Terwijl er twee keer aangegeven werd dat ik een Sms zou moeten krijgen. Het vind het raar dat ik nu vandaag een medewerkster tref die zo stoïcijns reageert. Ik had op zijn minst toch iets anders verwacht. 

 

 

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Hoi @tdgr, welkom op het forum! Wat vervelend allemaal. We kunnen nakijken of er daadwerkelijk een SMS gestuurd is, dit had de collega van de klantenservice ook moeten doen. Jammer dat dit niet gebeurd is. Wij zijn verplicht een sms te sturen op het moment dat je door je belbundel heen bent. Over het algemeen gaat dit vaak goed maar het kan nog wel eens fout gaan. KPN is ermee aan de slag om dit te verbeteren. Mochten wij de SMS niet verstuurd hebben, zullen wij de gemaakte kosten die buiten de bundel waren - de extra bundels die aangeschaft zouden zijn als de SMS wel binnen was gekomen, vergoeden. Zou je nog even je contactinformatie hier toe kunnen voegen? Laat je even weten als dit gebeurd is? Dan help ik je verder!


Sebastiaan ik heb het contactinformatie ingevuld alleen staat daar ook mijn vaste telefoonnummer moet ik die aanpassen naar het mobiele nummer.


@tdgr Dat zou fijn zijn!


Ik heb het mobiele nummer toegevoegd


@tdgr Super! Ik heb je een privé bericht gestuurd voor verdere afhandeling.