Skip to main content

Gisteren een bestelling gedaan van nummer behoud met toetsel (zakelijk), wel een mail gekregen met bevestiging en bestelnummer maar vervolgens bij het kijken van de status van de bestelling elke keer deze melding :
 

  • Uw persoonlijke omgeving staat nog niet online. Het kan maximaal een uur duren voordat deze klaar is voor gebruik.


Na contact te hebben gehad met jullie telefonisch gaven ze aan dat we het 24 uur moesten afwachten nu inmiddels 30 uur verder en nog steeds dezelfde melding. Weer gebeld en nu gaven ze aan dat de bestelling geweigerd was, weer opnieuw de bestelling gedaan een krijg weer hetzelfde bericht.

Wij zouden graag meer duidelijkheid willen……. Ook de black friday actie duurt nog maar een enkele dagen en zouden het graag geregeld willen hebben.

Het gaat om een iphone mini 128 gb white met 2gb+2gb onbp. bellen en smsen.
Wij hebben al kleinzakelijk en drie andere mobielen nummers op dit adres.
 

Hi @J v K en bedankt voor je bericht op ons Forum. Het is momenteel heel erg druk, daardoor kom ik er nu pas aan toe om te reageren op jouw bericht. Gebruik maken van de Black Friday actie ging niet heel soepel, lees ik: excuses hiervoor! Is het intussen goed gekomen met de bestelling? Misschien zelfs al ontvangen? :fingers_crossed_tone4:
Als je nog geen duidelijkheid hebt, ontvang ik graag nog even het bestelnummer van jouw bestelling + de laatste 3 cijfers van het rekeningnummer wat bij ons bekend is. Je kunt deze gegevens invullen in jouw profiel, onder het kopje “Persoonlijke opmerkingen”. Geef je een seintje aan mij, zodra je deze gegevens aangevuld hebt? Dan kan ik de status voor je nakijken!


Ik heb helaas geen berichtje meer van je ontvangen @J v K: geen bericht, goed bericht? Ik hoop het en anders weet je ons te vinden!