Skip to main content

Helaas heb ik hetzelfde probleem als Erwin. Vanaf 27 september 2020. Helaas wordt je van kasje naar de muur gestuurd. Elk medewerker verteld weer iets anders en heel begripvol. Helaas blijft het daarbij. Klacht is in behandeling bij KPN. Maar wil niet opschorten. Mobiel is spoorloos 😱😡. Ondanks dat kpn zogenaamd een goede traceerbaar mobiele systeem  hebben. 

Ondertussen rollen de herrinneringen binnen voor een mobiel met abbonement die ik netjes heb geannuleerd met retourneren. Alle bewijs. 

Wordt er niet goed van. Stimuleerd echt om bij KPN te blijven. Wat een gedoe om iets wat KPN medewerkers mij adviseren,  waardoor ik zo in de problemen kom.

Ben er helemaal klaar mee.

Mamavan3

admin: eigen topic aangemaakt. Oorspronkelijke topic

Welkom op ons Forum @Mamavan3. Ik begrijp dat er een mobiele telefoon is verdwenen en we een onderzoek hebben opgezet om dit uit te zoeken. Maar dat duurt al even. 

Op dit moment heb ik geen idee wat er allemaal al gebeurd is en wat we nu aan het doen zijn, maar als je jouw forumprofiel aanvult met jouw 06-nummer, postcode + huisnummer, naam, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het rekeningnummer van de contractant, dan ga ik op onderzoek uit. Zodra je dit ingevuld hebt, mag je hier weer een berichtje plaatsen. Dan kijk ik met je mee. 

 


Ik heb niks meer van je gehoord en ga ervan uit dat je vraag is beantwoord. Zo niet, dan hoor ik graag weer van je.Â