Skip to main content

Er is niks veranderd sinds gister in mijn telefoon. Er zijn ook geen u updates geïnstalleerd en staan ook geen nieuwe klaar. Alles wat ik kon vinden op internet heb ik geprobeerd en bekeken maar dat is het niet. Als ze de eerste keer bellen krijgen ze dat ik niet opneem en voicemail is uitgeschakeld. Bellen ze nog een x dan krijgen ze me wel te pakken. Kunnen jullie in het systeem nakijken of aan mijn nummer wat fout is gekoppeld?

@Jacqueline_328 Welkom op het forum. 

Zou het zo kunnen zijn dat je de niet storen functie op je mobiele telefoon per ongeluk aan hebt gezet? 


@Jacqueline_328 Welkom op het forum. 

Zou het zo kunnen zijn dat je de niet storen functie op je mobiele telefoon per ongeluk aan hebt gezet? 

Helaas niet had ik ook al als optie gevonden op internet maar die staat gewoon uit🙄


@Jacqueline_328 Hmm jammer, ik was er van overtuigd dat dit het zou zijn. :)

Is het dan zo dat mensen je altijd de 2e keer kunnen bereiken? 

Zou je ook voor mij je forumprofiel willen invullen en het mij kunnen laten weten als dit gelukt is? Dan kan ik je gegevens er bij pakken. 

Heb je ook al eens geprobeerd om het toestel even te herstarten? 


Al herstart en ergens ook gerest de instellingen. Heb het ingevoerd wat je vroeg.


En als ze meteen een 2de keer bellen dan gaat hij wel direct over. En dit is met verschillende personen uitgetest.


@Jacqueline_328 Heel bijzonder, dit is een situatie die ik alleen ken van de niet storen functie. 

Heb je toevallig een mogelijkheid om de simkaart eens in een ander toestel te testen?

Mocht het probleem zich hier ook voordoen dan kunnen we het in de simkaart zoeken, mocht het probleem zich hier niet voordoen, dan kunnen we het in het toestel zoeken. 


Vandaag in een winkel geweest en nieuwe simkaart gehad lijkt niet te werken. Lijkt ook alleen hier in huis te zijn sinds zaterdag. Buitenhuis geen last. Is nu ticket aangemaakt bij jullie om dit verder te onderzoeken.