Skip to main content

We vragen een extra gsm abonnement sim only aan, passen een huidig mobiel abo aan naar unlimited na onze verhuizing.

 

Na een week nog geen simkaart gekregen en blijkt dat we niet meer de voordelen hebben van het plus-pakket.

 

Persoon die via mail vraag heeft geregeld antwoord doodleuk dat alles in orde is terwijl wij hier duidelijk zien van niet.

 

Is er een andere dienst die we kunnen aanspreken doe wel effectief nazicht doet?

Via chat contact genomen; want een zielige vertoning.

Order initieel nooit goed aangevraagd, ook verhuis nooit door KPN deftig doorgegeven.  Dus mobiel gsm zat plots op ander adres en daarom PLUS te komen vervallen. Zouden dit goed zetten, tot nu toe niets gemerkt.

Had ordernummer gekregen + melding dat SIM-kaart wordt opgestuurd, toch kon medewerker geen order vinden.
Nieuwe ingeven: lukt niet, twee identiteitskaarten worden niet aanvaard? Moet ik in coronatijd maar naar een winkel toegaan.
Oplossing maar zelf: gegevens: order annuleren - zoek een provider die wel alles op orde heeft.

 

Zielige vertoning ook van medewerker, wilt het nog op ons steken dat wij iets fout zouden gedaan hebben.  Laag


Hoi @Matau

wat vervelend dat er zoveel mis gaat met het doorgeven van jouw verhuizing en het aanvragen van een nieuw abonnement. Is het inmiddels allemaal opgelost/duidelijk of kan ik nog niets voor je betekenen. Ik help je graag verder. 


Heb order voor nieuw abonnement uiteindelijk geannuleerd. 2 personen werkzaam bij jullie klantendienst waren bezig dat order niet goed doorliep, geen SIM verstuurd is en andere onzin. 

 

SIM is uiteindelijk aangekomen, maar dit op oude adres. Nogal schril contrast met 2 meldingen dat er geen SIM zou verstuurd zijn. Alsof ze bij de klantendienst van KPN geen kennis hebben van hun eigen ordersysteem. 

 

Zielige en teleurstellende vertoning van heel onprofessioneel kennis en gedrag van de klantendienst. Zeker omdat ze nog de schuld in onze schoenen wilden schuiven.


Reageer