Skip to main content
Vraag

Slechte 4G verbinding met iPhone 11

• October 3, 2025
  • 3 reacties
  • 33 keer bekeken

Ik heb al meer dan een half jaar problemen met internet verbinding en 3 KPN winkels konden mij niet helpen totdat ik hier dit probleem zag voorbijkomen.

Vorige week heeft de klantenservice mij aanbevolen om toestel op te sturen, echter nadat ik de laatste update (26.0.1) van mijn Iphone heb gedaan lijkt het probleem te zijn opgelost.

Kan iemand van KPN mij dit bevestigen of uitleggen hoe ik dit kan testen, zodat deze niet weer overspringt van 4G naar E.

3 reacties

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Ik moet eerlijk bekennen dat ik niet direct een verband kan leggen tussen de update en jouw probleem. Fijn dat het nu wel werkt dan en ik denk dat het een kwestie is van testen of jouw toestel nu stabiel blijft. Mocht dat niet het geval zijn dan kan je beste even weer contact zoeken met de klantenservice. 

Dat kan  via een terugbelafspraak op een moment dat jou dat uitkomt.

• Auteur
  • Helper
  • October 6, 2025

Ik moet eerlijk bekennen dat ik niet direct een verband kan leggen tussen de update en jouw probleem. Fijn dat het nu wel werkt dan en ik denk dat het een kwestie is van testen of jouw toestel nu stabiel blijft. Mocht dat niet het geval zijn dan kan je beste even weer contact zoeken met de klantenservice. 

Dat kan  via een terugbelafspraak op een moment dat jou dat uitkomt.

Ik had met jullie al contact gehad en advies gekregen om toestel ter reparatie aan te bieden. Voorlopig na de update IOS 26.0.1 schijnt het probleem opgelost te zijn. Gisteren nog in België geweest en geen problemen, hij blijft constant op 4G en voorheen grotendeels op E.

Ik blijf komende weken testen, bedankt voor je reactie.

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Dat is goed om te horen ​@Abebe! Mocht er toch nog wat zijn laat het dan weten! We helpen graag.Â