Skip to main content

In april dit jaar een onbeperkt data abonnement van KPN afgesloten. Werd verzekerd dat dekking vanuit mijn locatie helemaal 100% is. In praktijk is er nauwelijks 3g (!) en gesprekken voeren is nauwelijks te doen omdat het gesprek telkens onderbroken wordt. Uiteraard vanaf het begin daarover met KPN gebeld (wat een drama is dat, ā€œik heb een ticket voor u aangemaakt, u wordt teruggebeldā€). Na maanden uiteindelijk geĆ«ist dat het abonnement wordt opgezegd. Toen pas (!) werd er een ā€˜technisch onderzoekā€™ uitgevoerd en kreeg ik gelijk. Abonnement kon opgezegd worden, en ik kon naar Vodafone (die wel goed bereik heeft). Maar vervolgens handelt KPN niet naar haar beloftes. Uiteraard weer gebeld, maar volgens medewerker is er niets van al mijn belletjes, noch van het technisch onderzoek terug te vinden, en begint het hele circus weer opnieuw. Blijkbaar hoopt KPN dat ze hiermee weg komt, en dat abonnees van ellende het moment afwachten dat het abonnement afloopt. Nog een half jaar betalen voor geen bereik dus.Ā 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Dag @Jack63Ā Welkom hier op het KPN Forum. Goed dat je hier je verhaal doet. Ik vind het wel een heel apart verhaal. Als je iets is toegezegd, dan hoort daar uiteraard te worden nagekomen. Ik kan niet beoordelen wat er nu is gebeurd (ik heb je gegevens niet bij de hand) maar ik kijk het natuurlijk graag voor je na.Ā Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?


Hallo @Jack63Ā Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Als je nog hulp nodig hebt lees ik het graag.Ā 


Reageer