Skip to main content

Waar zijn jullie allemaal mee bezig? 
Ik wilde mijn abonnement verlengen vervolgens bel ik de klantenservice zij mij proberen over te halen met hun marketing babbeltjes. Vervolgens een prijs afgesproken. 
Staat er in het contract een andere prijs dan afgesproken. 
Vervolgens ontvang ik vandaag een Samsung A41 (???) ipv de bestelde IPhone 12. Ik ken heel die telefoon niet eens !!!!! 
Vervolgens wordt ik niet serieus genomen door de klantenservice en de lokale shop. 
JULLIE MAKEN CONTINU FOUTEN! 
Lijkt alsof elke medewerker een ander protocol heeft. Arrogant en denken dat ze wat zijn. Dit is alleen al een reden om je niet aan te sluiten bij hun. 
Kortom: services van KPN is FUCKING slecht! Ze laten hun klanten gewoon aan hun lot over en excuseren zich niet eens 1 keer !!!!
Conclusie: KPN = SHIT.

KPN is letterlijk de slechtste/ongeorganiseerde  provider ooit. Lijkt alsof elk medewerker een andere protocol voor zich heeft. Ik raad letterlijk niemand aan om bij deze vieze dieven zich aan te sluiten. Ik begrijp wel wrm ze de grootste zijn in nl!


Hoi @Spijt van kpn, welkom op het forum.

Twee topics aanmaken waarin inhoudelijk geen vraag gesteld wordt heeft geen zin. Wij willen je hier graag verder helpen, als ik nog iets voor je kan doen hoor ik het graag. Wil je voor mij dan jouw postcode en huisnummer aan jouw profiel willen toevoegen? 


Ik schets de schandalige situatie voor en dan kom jij zeggen dat ik geen vraag stel? Meen je die? Volgens mij leg ik al het probleem uit zodat je zelf gelijk kan kijken hoe of wat.