Skip to main content

Ik krijg al een paar maanden elke maand SMSjes dat mijn internettegoed op is, maar in de app staat dat ik nog 5977mb heb. Nu heb ik daar vorige maand contact over gehad met een medewerker die zei dat ik die SMSjes gewoon moet negeren, maar ik vind het erg irritant.

Als ik saldo naar 1244 SMS geeft die ook aan dat ik nog 0 mb te besteden heb. Erg vreemd allemaal, dus ik hoop dat uitgezocht kan worden wat de fout hier is?

 

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

Wat een vreemd verhaal, @Annepann88 Heb je ondertussen al een oplossing gevonden of heb je nog hulp nodig? Ik kijk met alle plezier even met je mee.  Zou je in dat geval je KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?


Hallo @Annepann88 Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Ik ga er graag vanuit dat alles goed is gekomen. Maar als je nog hulp nodig hebt lees ik het graag. 


Beste Bart, 

Ik had geen melding van de eerste reactie gehad, dus excuses dat ik nu pas reageer. Het probleem is helaas nog niet opgelost dus het zou fijn zijn als er even naar gegekeken kan worden. Ik heb de gegevens toegevoegd. 

 

Met vriendelijke groet, 

 

Anne  


Dag @Annepann88 Je laatste reactie was me even ontschoten, excuus. Volgens mij is de kwestie nu wel opgelost. Volgens mij heeft dit te maken met je overstap van Telfort naar KPN. Bij Telfort kon je overgeblven bundeltegoed nog twee maanden meenemen. Bij ons kan dit niet. Die meldingen die jij kreeg hadden volgens mij betrekking op het laatste restantje meegenomen bundeltegoed van Telfort. Je was op het moment van schrijven al wel door je reguliere databundel van ons heen. 


Reageer