Skip to main content

Ik vind mijn melding via SMS, elke maand ook overbodig met de tekst: ( beste klant vandaag start uw nieuwe maand. Uw actuele bundelstand is beschikbaar op mijn kpn App. groet kpn).
Ik vind dat heel vervelend en storend om 8 uur smorgens en heel overbodig. Kan ik die ene SMS niet uitzetten.?? . Andere SMS berichten van kpn wil ik wel blijven ontvangen. Graag uw antwoord

Hoi @Rick Engel, als je je profiel invult dan kan ik deze melding uitschakelen. Geef je een seintje als je dat gedaan hebt? Dan ga ik voor je aan de slag :)


Is toch wel raar dat je elke keer alles in moet vullen zelf als je klant bent. Ik vul niets in ik weet niet of je wel / niet bij kpn werkt

en dat allemaal om een sms dienst uit te zetten. Groet

 


Ik neem dit topic over van mijn collega, @Loes_. Het is goed om voorzichtig te zijn met het delen van jouw gegevens, @Rick Engel, maar wij werken echt voor KPN. De gegevens die je in jouw profiel invult, zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators van KPN. Anderen kunnen geen gebruik maken van deze gegevens. Indien je liever niet jouw profiel invult, zal ik dat respecteren, maar dan kan ik je hier niet verder helpen. Je kunt in dat geval het beste telefonisch contact met ons opnemen. We zijn bereikbaar op het gratis telefoonnummer 0800 0402. Eventueel kan je ook met ons chatten. Kies op onze servicepagina een onderwerp en klik vervolgens op 'ik heb een andere vraag en wil graag contact hebben'. Je zult daarna een optie zien om een chat te starten.


Het heeft o.a. met de AVG wet te maken. Door het invullen van je gegevens, geef je KPN toestemming om in je dossier te kijken.


Dank voor de info👍


@Rick Engel Zou je het 06-nummer en klantnummer van het abonnement in kwestie ook nog toe willen voegen? Dan heb ik de gegevens compleet en kan ik voor je aan de slag. Jouw mobiele nummer kan je invullen onder ‘persoonlijke opmerkingen’.


Ik heb het via de chat geregeld dank voor de moeite het is als alles goed gaat niet meer nodig.


Dank je wel voor de update. Fijn dat je er samen met mijn collega uitgekomen bent. Dan sluit ik bij deze dit topic. :blush: