Skip to main content

Hoi! 

Ik heb net ook gebeld, maar we komen er niet achter… Ik krijg ook geen sms-notificatie als mijn belbundel op is, maar wil die wél graag ontvangen… Kan iemand wellicht ook bij mij meekijken?

Met vriendelijke groet,

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

Hoi! 

Volgens de telefonische helpdesk staat in mijn instellingen de ‘notificatie sms bij belbundellimiet’ aan, maar ik ontvang daarover nooit een sms. Wél voor mijn internetbundel. 

Ik zou graag de sms voor het bereiken van mijn bundellimiet ook ontvangen. Kan iemand me daarbij helpen?

Met vriendelijke groet,

E.

Admin: Dubbele topics samengevoegd


Ha @Elise1, welkom! Er is wat ruis merk ik, jammer om te lezen! Voor zover ik weet, sturen we bij jouw type abonnement helemaal geen sms’jes als je belbundel bijna op is. Het is, als ik naar jouw maandelijkse kosten kijk, misschien het overwegen waard om te verlengen naar een van onze Hussel abonnementen. Dan kan je onder andere onbeperkt bellen. Als je hier 5 GB data bij neemt, betaal je vanaf 17,50 euro per maand. Hou er wel rekening mee dat er nog een tientje voor Spotify bij op komt, als je daar gebruik van wilt blijven maken. Dan wordt het dus 27,50 euro per maand, maar dat is alsnog een stuk minder dan de meeste facturen die je het afgelopen half jaar hebt gekregen. Kijk eens in MijnKPN voor de mogelijkheden. :-)


Hoi Marcia,

 

Ik denk dat je mijn vraag verkeerd begrijpt: als ik op tijd mijn extra bundel (a 2.99) in stel, betaal ik 21.00 voor hetzelfde, ipv 29.00. Ik wil dan ook geen nieuw abonnement, maar alleen een sms notificatie als mijn belminuten op zijn. Hoe kan ik die verkrijgen?


Dan begrijp ik het inderdaad niet helemaal, denk ik. Welke extra bundel kies je dan? Ik zie de afgelopen maanden geen extra bundels aangevraagd? Je krijgt in ieder geval geen melding als jouw reguliere belminuten op zijn, dat kan ik helaas ook niet instellen. Als je daarna een extra bundel aanschaft, krijg je wel een melding als de minuten/sms/mb's op zijn.