Skip to main content

Goedemorgen, ik ontvang net een sms waarin vermeld wordt dat mijn bestelling/wijziging van KPN compleet-Dubbel zoveel data is verwerkt… Heb geen idee waar dat over gaat! Kunnen jullie het ophelderen voor me? 

 

Groetjes, 

 

Coby

Hier dezelfde SMS ontvangen, voor twee verschillende telefoonnummers/abonnementen. En ook ik heb naar mijn beste weten niets veranderd of aangepast aan één van beide.


Kan het zijn dat u nog geen KPN Compleet voordelen had of dat u een voordeel had wat is gewijzigd? Ik denk even hardop.


Naar mijn beste weten had ik alle KPN Compleet voordelen al, en is er verder niets gewijzigd, afgezien misschien van die extra 5 GB mobiele data van december.


Dan zou ik het niet durven zeggen :sweat_smile:

 


Nee bij mij is er ook niets gewijzigd voor zover ik het weet...:rolling_eyes:


Hoi @coby117 en @RichardG71.

Ik heb het vermoeden dat er iets mis is gegaan en dat deze sms-en per ongeluk zijn verstuurd. Zien jullie in jullie MijnKPN ook dat het aantal MB's is veranderd? Als er niks veranderd is, kunnen jullie de sms als niet verzonden beschouwen 


Er lijkt inderdaad wel iets veranderd te zijn: het ene abonnement heeft nu twee keer zoveel datategoed als voorheen (dit abonnement had al onbeperkt bellen/SMS’en) en het tweede abonnement heeft nu twee keer zoveel data en belminuten/SMSjes als voorheen. Ik heb alleen geen idee waar ik dat aan te danken heb 🤔.


@RichardG71, dat is KPN Compleet! Als jij een vast abonnement combineert met een mobiel abonnement van voor oktober 2019 worden de data en bel/sms bundels verdubbelt. In sommige gevallen is dat niet automatisch geactiveerd, grote kans dat we dit tijdens een controle voor jou hebben aangepast. 


@Hanna_ Dat zou betekenen dat ik nu KPN compleet dubbele data heb gekregen over twee abonnementen die naar mijn weten al KPN compleet dubbele data hadden. De eerste keer dat de minuten/SMSjes/data verdubbeld werden was toen ik KPN mobiel met Telfort vast internet kon combineren. Nu dat Telfort ook in naam is opgegaan in KPN internet en bellen lijkt het erop dat die verdubbeling nóg een keer is toegepast. Mij hoor je er niet over klagen, maar het is even de vraag of dat wel de bedoeling was...