Skip to main content

Ik heb gisteren ochtend een telefoon besteld en een nieuw abonnement. Ik kan de bestelstatus nog steeds niet ophalen al staat er in de mail max een uur. Ook heb ik mijn woonadres gewijzigd maar dit heb ik na mijn bestelling gedaan. Ik kan mij niet herinneren of ik al een bezorgmethode heb gekozen volgens mij niet, maar als dit wel het geval is wil ik graag even weten waar de telefoon naartoe gestuurd word. Alvast bedankt voor de hulp

 

*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

Hi @Kellypr, welkom op het Forum! Door de drukte reageer ik later dan gewenst: excuses hiervoor!
Kun jij je bestelstatus al inzien of nog beter: heb jij het toestel inmiddels al ontvangen? Zo niet, vul jij je profiel dan nog even in, dan kan ik jouw klantgegevens erbij zoeken. Ik ontvang graag het bestelnummer, mobiele nummer en postcode en huisnummer (vorig en gewijzigd adres). Geef je een seintje als jij deze gegevens toegevoegd hebt? Dan kan ik voor je op onderzoek uit!


Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt opgelost. Anders weet je ons te vinden!