Skip to main content

Vandaag zou ik mijn nieuwe iphone geleverd krijgen, toen de bezorger aan de deur stond was de oververpakking aan de onderkant open en de telefoon weg. Heb meteen het doosje retour gegeven. Hierover heb ik gebeld en werd mij verteld dat er een onderzoek ging plaatsvinden en dat dit wel 2 weken kan duren. 
Achteraf denk ik waarom is dit? Ik zou nu moeten wachten terwijl ik geen partij ben, mijn doos is leeg met de bezorger retour gegaan. Ik ben geen partij in de discussie tussen de KPN en zijn transporteurs.

Waarom stuurt KPN mij niet meteen een nieuwe telefoon?

kan ik ergens een mail sturen met mijn klacht?

 

Beste @TonvBr

Wat ontzettend vervelend dat jouw toestel tijdens het transport is kwijtgeraakt. Het is echter belangrijk dat zowel wij als de transporteur (meestal PostNL) weten wat er met jouw toestel is gebeurt. Dit voorkomt herhaling en zorgt ervoor dat jij de volgende keer natuurlijk wel een toestel ontvangt. Gelukkig is er al een onderzoek gestart. Een nieuw toestel opsturen gaat helaas niet zomaar, het toestel dat naar jou onderweg was staat bijvoorbeeld al op jouw naam geregistreerd (met een uniek IMEI nummer). Ik wil je vragen om het onderzoek af te wachten, voor vragen kan je natuurlijk altijd op het forum terecht. 


Dat snap ik, maar nu kom je in de ambtelijke molen bij KPN terecht. Ik heb een mail ontvangen van KPN, waarin wordt aangegeven dat je uiterlijk binnen de week een nieuw toestel kan verwachten of een oplossing. Niet dus! er zijn al 10 dagen voorbij.

heb nu ondertussen al 6 telefoongesprekken gehad en ben nog geen stap verder. Er is alleen 1 vriendelijke mevrouw die mij wel wil helpen, maar ook geen stap verder komt. Bij ons overheerst het gevoel dat er helemaal niemand mee bezig is.

niemand kan je ook vertellen hoever het onderzoek gevorderd is, complete chaos.

mij vraag is dan WIE kan mij wel wat vertellen?

Daarnaast zou ik denken dat een firma als KPN toch zo, via het genoemde IMEI nummer moet kunnen zien waar het toestel nu in gebruik genomen is.

Allemaal heel vervelend en verwarrend, hier heb ik dan maanden voor gespaard en naar uit gekeken!


Hoi @TonvBr,

De teleurstelling is erg groot, dat begrijp ik ontzettend goed. Het onderzoek wordt door de transporteur uitgevoerd, daarom kan een KPN medewerker jou hier weinig antwoorden op geven. Ik heb dit soort situaties vaker gezien, helaas gaat er soms wat meer tijd overheen. Hoe lastig ook, meer dan afwachten kunnen wij nu even niet doen. 

Maar, vul je profiel aan met jouw postcode, huisnummer en 06-nummer. Dan kijk ik met je mee en houd ik het voor je in de gaten. 


OK, maar als het dan langer duurt en men weet dat, waarom stuurt men dan een mail dat je UITERLIJK binnen een week antwoord krijgt?? Dat schept dan alleen maar verwachtingen en later twijfels.

niet echt handig dan


Je zou de bestelling kunnen annuleren en een nieuwe doen volgens mij?