Skip to main content

Op 24 oktober heb ik een aanbetaling gedaan en een iPhone 12 ontvangen. 
 

Op 28 oktober heb ik dit nieuwe abonnement geannuleerd en de geleverde iPhone 12 pro graphite blue verzekerd & aangetekend retour gezonden. Tevens direct een nieuwe bestelling geplaatst voor dezelfde telefoon in een andere kleur via de klantenservice. 
 

We zijn nu ruim 2 weken verder en mijn aanbetaling is nog steeds niet retour ontvangen! Omdat ik verwacht komende week het nieuwe toestel te ontvangen en wil voorkomen tweemaal een aanbetaling te moeten doen van 576 EUR zie ik graag zsm de aanbetaling retour. 

Ik heb in mijn profiel aanvullende gegevens achter gelaten - iemand een reactie wat ik nu kan doen?


@Moesman Welkom op het forum. 

Wat fijn dat je alvast je forumprofiel had ingevuld, ik heb navraag gedaan bij mijn collega's. Zodra ik reactie heb zal ik het hier zo snel mogelijk laten weten. 


We zijn nu een maand verder en heb nog steeds geen terugbetaling ontvangen. 
 

Gisteren de telefoon in juiste kleur ontvangen en wederom €576 moeten aanbetalen. Dit had veel gedoe gescheeld als het van elkaar weggestreept had kunnen worden.

Wanneer ontvang ik een reactie. Inmiddels ook al 15 telefoontjes verder met de klantenservice. Elke normale consument zou inmiddels gemaand worden te betalen. Graag actie nu...


@Moesman Excuses voor het uitblijven van een reactie, ik heb reactie van mijn collega gehad. Hij geeft aan dat er iets mis gaat in deze situatie, en dat er gewerkt aan een oplossing. 

Ik heb nogmaals gevraagd om een update, zodra ik reactie heb zal het hier delen!