Skip to main content

Ik heb in augustus ivm een hypotheekaanvraag mijn toestel moeten afkopen. Nadat ik de aanvraag had gedaan kreeg ik idd na twee dagen de afkoopsom toegestuurd per mail met daarop het bedrag dat inderdaad overeen kwam met de toestelkosten op de factuur echter heb ik de maand erop weer een factuur met daarop die toestel kosten die afbetaald zijn. Ik heb gebeld en alles uitgelegd. Ze zouden het oplossen en terug bellen. Ik ben NOOIT terug gebeld of heb iets gehoord en heb ik tot op heden abonnementskosten betaald terwijl die kosten al lang betaald zijn. Erg onprofessioneel en zeer matig klantcontact, echt heel jammer dit.

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

Hi @WietskeKuipers, welkom op het forum! Dit is inderdaad niet goed, je toestelkosten mogen niet meer op de factuur staan als je ze hebt afbetaalt. Als dat toch gebeurt, dan mag je van ons verwachten dat we het adequaat oppakken en oplossen. Dat is niet gebeurd, waarvoor mijn excuses. Ben je inmiddels wel teruggebeld? Zo niet, dan ga ik er achteraan. Wil je daarvoor ter verificatie nog je postcode en huisnummer invullen in je profiel?


Ik ben tot op heden nog niet gebeld en daarnaast loopt mijn abonnement per afgelopen week af.

Wel heb ik een sim only via jullie met ditzelfde nummer.

 

Ik heb mijn gegevens aangepast en u zou mij kunnen bellen.

 


Dank voor je gegevens, Wietske! Ik zie inderdaad dat je toestelbundel nu helemaal is afbetaald in termijnen. Ik zie wel je aanvraag van 5 augustus terugkomen om het toestelkrediet in één keer af te lossen. Daarna is er echter geen actie bij ons binnengekomen waardoor je toestelbundel doorliep. De afdeling Credit Risk is verantwoordelijk voor de afhandeling van je verzoek. Ik wil je vragen even contact met ze opnemen, dan zullen zij een onderzoek instellen. Ik heb een logging achtergelaten waarnaar je kan verwijzen, zij pakken het dan verder op. Ik stuur je na dit bericht even een privébericht met het nummer van Credit Risk. Dit is een direct nummer van ze, je hoeft geen algemeen keuzemenu door. 


Reageer