Skip to main content

Hi, 

Ik heb 17/06/2020 mijn sim-only abonnement verlengd en deze is afgelopen maand in gegaan. Nu is er 19,50 afgeschreven i.p.v. het bedrag waarvoor ik verlengd heb van 14,50. Ik verwacht dat de Hussel Korting Mobiel van 5 euro er niet af is gegaan. Ik vind het uitermate vervelend dat ik hier achteraan moet, aangezien je zou denken dat het niet zo moeilijk is om het bedrag af te schrijven wat afgesproken is (ik heb een bevestigingsmail). Ik zou graag de 5 euro die teveel betaald is teruggestort zien en dat het vanaf nu in een keer goed gaat. 

Bij voorbaat dank, 

Fabiennem

 

U heeft internet thuis van KPN? 


Ik heb Internet & TV van Telfort.


Ik heb Internet & TV van Telfort.

Ok. Dan moet een KPN medewerker dat nog ff corrigeren denk ik.


Dat zou fijn zijn. 


Hoe kom ik in contact met een KPN medewerker? Er lijkt geen e-mail te zijn?


Nee, dat klopt. Er is geen mogelijkheid om te mailen met KPN. Een KPN medewerker reageert hier vanzelf. Anders kun je bellen naar 0800 0402


Oke dankjewel! 


Hallo @Fabiennem, welkom op ons forum!

Het lijkt erop dat de Husselkorting nog niet actief is. Ik wil je vragen je forumprofiel aan te vullen met jouw 06-nummer, postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer. Jouw mobiele nummer kan je invullen onder ‘persoonlijke opmerkingen’. De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef je hier een seintje wanneer je jouw profiel hebt ingevuld? Dan kijk ik even met je mee.


https://www.kpn.com/hussel/aanmelden.htm


Ik heb zojuist mijn forumprofiel ingevuld en de link die Jeroen stuurde geprobeerd. Via de link werkte de aanmelding niet, geen idee waarom niet. Hopelijk helpt mijn forumprofiel verder.


Bedankt voor het invullen van je profiel. Ik zag dat je al wel was aangemeld voor KPN Hussel, maar dat je nog niet de voordelen hiervan kreeg. Ik heb dit nu voor je aangepast.

Daarnaast heb ik de misgelopen korting van 15 oktober tot en met 19 november voor je gecrediteerd. Je zal dit op de volgende factuur terugvinden als een eenmalige korting. De Husselkorting waar je vanaf vandaag, 20 november 2020, recht op hebt volgens het systeem zal met terugwerkende kracht verrekend worden op de volgende factuur.


Hartstikke bedankt!!!