Skip to main content

Beste KPN,

Momenteel heb ik een mobiel abonnement zonder toestel welke nog loopt t/m 23-08-2022, maar nu wil ik graag een nieuw toestel aanschaffen.
Is dit mogelijk? Kan mijn huidige abonnement overgezet worden? Of kan dit binnen het huidige abonnement?

Ik hoor graag wat de mogelijkheden zijn.

Met vriendelijke groet,

Miranda

 

 

Halo @Miranda2610 ,

Jouw huidige abonnement blijft gewoon doorlopen tot de einddatum van jouw contract. 

Wel kun jezelf ergens een nieuwe telefoon kopen en dan het simkaartje van jouw huidige telefoon over (laten) zetten naar jouw nieuwe telefoon. Je maakt dan automatisch gebruik van jouw huidige abonnement met jouw nieuwe telefoon. 


Hi Miranda, welkom op het forum. 

Na 3 maanden binnen je contract kun je ook een toestel toevoegen aan je abonnement, mits de BKR check dit toelaat. 

 ̶I̶k̶ ̶v̶r̶a̶a̶g̶ ̶m̶e̶ ̶w̶e̶l̶ ̶a̶f̶ ̶h̶o̶e̶ ̶h̶e̶t̶ ̶k̶a̶n̶ ̶d̶a̶t̶ ̶j̶e̶ ̶a̶b̶o̶n̶n̶e̶m̶e̶n̶t̶ ̶t̶o̶t̶ ̶2̶3̶-̶0̶8̶-̶2̶0̶2̶2̶,̶ ̶w̶i̶j̶ ̶h̶a̶n̶t̶e̶r̶e̶n̶ ̶m̶a̶x̶i̶m̶a̶a̶l̶ ̶e̶e̶n̶ ̶c̶o̶n̶t̶r̶a̶c̶t̶ ̶v̶a̶n̶ ̶2̶ ̶j̶a̶a̶r̶.̶ ̶O̶f̶ ̶z̶i̶t̶ ̶j̶e̶ ̶n̶u̶ ̶n̶o̶g̶ ̶b̶i̶j̶ ̶e̶e̶n̶ ̶a̶n̶d̶e̶r̶e̶ ̶p̶r̶o̶v̶i̶d̶e̶r̶ ̶e̶n̶ ̶g̶a̶a̶t̶ ̶j̶e̶ ̶a̶b̶o̶n̶n̶e̶m̶e̶n̶t̶ ̶b̶i̶j̶ ̶o̶n̶s̶ ̶p̶a̶s̶ ̶o̶p̶ ̶2̶3̶-̶0̶8̶-̶2̶0̶2̶2̶ ̶i̶n̶?̶ ̶

 

Edit: ik was even in de wat met de jaartallen.  


 

Ik vraag me wel af hoe het kan dat je abonnement tot 23-08-2022, wij hanteren maximaal een contract van 2 jaar. Of zit je nu nog bij een andere provider en gaat je abonnement bij ons pas op 23-08-2022 in? 

@Alex_P 

Dan is dat contract toch gewoon ingegaan op 23-8-2020. Dat is dan wel niet iets langer dan drie maanden geleden. 


Ik zat met mijn hoofd weer totaal ergens anders :sweat_smile: Ik heb het aangepast.Â