Skip to main content

Beste KPN,

 

Ik snap 1 ding niet en misschien behoeft dat uitleg.

Jaren ben ik nu klant bij KPN met thuis internet en tv en een mobiel telefoon abbo. Graag wil ik dit verlengen omdat het abbonement afloopt en mijn vrouw  ook graag klant worden bij de KPN.

Let wel : we zijn erg tevreden bij de KPN!!

Nu bel ik net met de KPN en de beste man zegt dat hij niks voor mij kan betekenen, voor evt leuke aanbieding, omdat we geen nieuwe klant zijn. Ik zeg nog tegen hem dat we bestaande klanten zijn die graag willen verlengen met een leuke aanbieding. Maar hij kon niks.

Toen ik hem vroeg of het dan waarschijnlijk beter was dat ik naar ZIGGO of andere profider ga zegt die doodleuk dat hij daar geen andwoord gaat geven

Kunt u mij dit AUB uitleggen waarom er voor bestaande klanten niet een leuke aanbieding is die vergelijkbaar is met een aanbieidng voor nieuwe klanten?

hoor graag van u

Waarom korting? Wat heeft dat voor zin? Die moeten wij als klanten toch gewoon zelf betalen. Wat schiet je daar mee op? Nog enorm oneerlijk ook. Want sommige mensen bellen ieder jaar om verlengen en korting, en die zouden dat dan krijgen. En andere mensen hebben daar helemaal geen zin in en tijd voor. Die zouden dan meer moeten betalen? Wat is daar logisch aan? Waarom? Wat schiet je daar mee op met al die kortingen? Niets toch? Alleen maar de klantenservice die enorm belast word door al dat geleuter waardoor enorme wachttijden ontstaan. 


Sorry hoor Nick83.

ik snap je reactie niet helemaal. 

1 als jij geen behoefte hebt aan korting is dat jou keuze

2 reageer aub niet als je geen nuttige info hebt over mijn vraag. 

dank u 


Dat iemand geen zin heeft om ieder jaar om korting te leuteren wil nog niet zeggen dat zo iemand geen lagere prijs wil. Iedereen heeft recht op dezelfde prijs zonder ieder jaar te moeten zeuren. En dat is precies wat KPN nu doet gelukkig.


Haha leuteren? 
en dat is precies waarom er nu veel mensen weg gaan lopen bij de kpn en volgend jaar weer korting gaat geven voor de vaste klanten! 
Maar zoals ik al dacht snap je de intentie van mijn vraag niet.

Voor nieuwe klanten krijgen een behoorlijk korting en vaste klanten krijgen bijna niks. En daar gaat mijn vraag over waarom daar zo een groot verschil in zit.

maar het zal aan je leescapaciteit liggen 


Er zit helemaal geen verschil in. Alle klanten krijgen 1malig korting als ze klant worden. Zo word iedereen op gelijke wijze behandeld. Geen verschil in behandeling tussen verschillende klanten. En dat is wel zo eerlijk.


Inderdaad krijgen de nieuwe klanten een welkomstbonus.  Zo werken alle providers.  Om de prijzen op een redelijk nivo te houden krijgen de bestaande klanten geen korting. Sterker nog je kunt een huis produkt niet verlengen. Het wordt maandelijks opzegbaar.  Is de prijs voor jou echt het belangrijkste dan zal je inderdaad moeten overstappen.  Let wel goed op als je dat doet.  De zogenaamde budgetproviderswerken vaak met verouderde hardware.  Persoonlijk ben ik niet van de kortingen zolang de kwaliteit maar goed blijft. Maar gelukkig is die keuze er.


Ziggo,is zeker geen budgetprovider! 
En prijs is ook geen hoofdreden, hoofdreden is het grootste verschil. 
en omdat providers zo werken moeten we het maar accepteren! 
En hoezo kan ik een huisproduct niet verlengen? Heb nu gewoon een jaarcontract en de volgende word ook weer een jaarcontract , per maand opzeggen kost 3 euro per maand

ik hoop dat er nog iemand van kpn reageerd met een  reactie


Na het jaarcontract word het contract zo als men het noemt stilzwijgend maandelijks verlengd, dit houd in dat er niks veranderd maar dat je dagelijks kunt opzeggen met een opzegtermijn van 1 maand en dat kost je geen 3 euro extra per maand.


Als je een ouder abonnement hebt, dan kan je dat veranderen naar Hussel. Maar dat word dan geen jaarcontract. En is dus geen verlenging.