Skip to main content

Ik heb mijn mobiel abonnement opgezegd per 4 november jl. 2 November kreeg ik nog een rekening voor abonnementskosten van 4-11 tot 30-11 voor het bedrag van € 25,29 buiten de gemaakte belkosten van de periode 1-10 tot 30-10. Op mijn vraag waarom werd mij uitgelegd dat dat werd gedaan om eventuele te verrekenen kosten na opzegging soepel te laten verlopen. Het geïnde bedrag voor het abonnement wordt dan teruggestort aan het einde van de maand als er verder geen verrekeningen hebben plaatsgevonden. Wat schets mijn verbazing dat ondanks het feit dat er geen sprake is van verrekeningen, het terug te storten bedrag lager is dan wat er in rekening is gebracht; namelijk € 22,76. Hoe kan dit?   

 

Admin: topic verplaatst naar juiste board

Staat dat niet op de slotfaktuur??


Op de slotfactuur staat een bedrag aan abonnementskosten dat ik terugkrijg, verrekend met aftrek van kortingen die ik niet heb genoten omdat mijn abonnement was beëindigd. Erg verwarrend allemaal. Telefonisch is de service helemaal ontzettend lastig te bereiken en daarom stel ik hier maar mijn vraag. Waarom kan het bedrag dat aan abonnementskosten van mijn rekening is gegaan niet gewoon worden teruggestort in plaats van zo met getallen te goochelen zodat je als klant natuurlijk aan het kortste eind trekt.    

 


Dat laatste is natuurlijk nog de vraag. Een medewerker reageert over een paar dagen. Die kan je het vertellen.  Vul je profiel helemaal in met klantnummer etc dan kunnen ze meteen voor je aan de slag. 


Hoi @Johannes-1962, welkom op het forum! Heb je inmiddels al antwoord op je vraag? Zo nee; zou je je contactgegevens nog toe kunnen voegen aan je profiel? Dan help ik je graag verder!