Skip to main content

Beste klantenservice, 

 

ik ben juist met mijn mobiel abonnement overgegaan van T-Mobile naar KPN. met nummer behoud. dus het was even wachten voor het abonnement ook actief werd. Sinds vandaag werkt alles. Ik heb gekozen voor een maandelijks opzegbaar abonnement om zo vrij mogelijk te zijn richting de black friday, maar ook richting eventuele onderhandelingen over korting voor de toekomst of om weer weg te kunnen als een niet zou bevallen. Wat tot nog toe wel het geval is ware het niet dat ik wat eigenaardigs tegenkom. 

Gister al zag ik een een aanbod om incl Husselkorting een unlimeted. abonnement te kunnen hebben tegen €25 p/m en dat is het zelfde als wat ik nu betaal voor 15GB. dus dat wil ik graag omzetten. en wel voor de periode van 2 jaar. de klantenservice vertelde mij echter en een blik op de website bevestigd dit, ik kan niet eerder wijzigen dan over een maand of 6!? hoezo maandelijks opzegbaar en vrijheid? 

de mevr van de klantenservice adviseerde mij nog eens te bellen (na een dikke 30 minuten overlegt te hebben met iemand anders die het ook niet begreep.

 

ik hoor graag wat te doen en wat  de mogelijkheden zijn en ik wil graag ongeacht hoelang het duurt voor eea is opgelost aanspraak kunnen blijven maken op deze aanbieding, en zonder de extra overzet-kosten van €25 want dat maakt het abonnement ipv 25 iets meer dan 26€ p/m

Beste  @jlv192 welkom op het KPN Forum.

Alvast heel erg bedankt dat jij jouw gegevens aan jouw profiel hebt toegevoegd. Hierdoor heb ik het snel voor je kunnen uitzoeken. 

Ik zie dat jij nog maar een paar dagen gebruik maakt van KPN Hussel inclusief maandelijks opzegbaar. Echter kun je de abonnementen pas na de eerste maand aanpassen. Het is dus niet mogelijk om jouw abonnement nu om te zetten naar een twee jarig contract. Helaas kun je hierdoor ook geen gebruik maken van de Black Friday actie. Mijn excuses hiervoor, maar daar is helaas niks aan te doen. Ik hoop zo wel je vraag te hebben beantwoord. 


Inmiddels heb ik voor de 3e keer telefonisch contact gehad met jouw collega’s. Ik ben verkeerd voorgelicht door een actieve verkoper/ster. Volgens hem/haar kon ik juist wel van BlackFriday gebruik maken als ik koos voor maandelijks opzegbaar…. anders had ik daar prima even op kunnen wachten… na 10 jaar T-mobile had ik geen haast maar met de flexibele mogelijkheden (not!) van maandelijksopzegbaar zou het allemaal goedkomen.

inmiddels heb ik de toezegging dat het slot (tot februari 2021 wat er administratief is gezet op het maandelijks opzegbaar abonnement (schijnt te zijn om te kunnen checqen of ik wel netjes ga en kan betalen) niet kan weerhouden dat ik niet alsnog van de Black Friday aanbieding gebruik kan maken. Wordt vervolgt 


Ofwel ik heb een toezegging dat het echt wel mogelijk is…. alleen niet op de drukke dagen.

fouten mag je maken, maar herstellen is een must. Dank voor je ontzettend late antwoord…. beter 120 minuten aan de lijn dan na 3 dagen een antwoord wat niet up to date is… en niet klopt.


Reageer