Skip to main content

Hallo,

ik wil mijn rekeningnr. wijzigen maar als ik het nieuwe nummer op wil slaan geeft het systeem aan dat het (tijdelijk) niet mogelijk is. Volgens mij heb ik dezelfde handeling een tijd geleden ook al eens gedaan en was het toen ook niet mogelijk. 

 

Iemand een idee wat er aan de hand is, hoe ik het wel kan doen?

Hoi @Rob-media , welkom op het Forum! Om je beter te kunnen helpen heb ik wel je contactgegevens nodig. Zou je deze hier nog even toe kunnen voegen?


Beste Sebastiaan, ik heb een deel van de info ingevoerd maar eerlijk gezegd begrijp ik niet dat ik al die info in moet vullen. Als ik op mijnKPN ingelogd ben zijn alle gegevens toch al gekoppeld? De functie voor het wijzigen van een rekeningnr. werkt gewoon niet, het lijkt een fout in het systeem van KPN, niet het ontbreken van mijn gegevens…..

 


@Rob-media Snap ik helemaal. Echter is dit noodzakelijk om misbruik te voorkomen, daarnaast willen sommige klanten wel hun pakket koppelen maar geen contactgegevens delen. Ik heb je een privébericht gestuurd voor verdere afhandeling betreft het bankrekeningnummer!


Reageer