Skip to main content

Goedemorgen ben de laatste tijd veel in Belgie en gebruik 2 simkaartjes in mijn telefoon 1 privé en 1 zakelijk, echter merk ik veel verschil in de snelheid van het internet het privé kaartje is veel trager tot af en toe helemaal geen internet terwijl het zakelijke kaartje wel snel is?

Heb hierop met KPN gebeld en deze vertelde mij dat het zakelijke abonnement van KPN altijd bereikbaar moet zijn en internet beter is als dat van een privé abonnement ?

Heel vreemd dat dit zo wordt gedaan dit zouden ze dan ook eens in de voorwaarden moeten zetten, zodat je dan de keus hebt om een ander abonnement te nemen mijn collega heeft een Vodafone abonnement en heeft dar geen last van!!!

Dan toch maar overstappen als daar niets aan wordt gedaan???

 

Hoi @Fred-n,

Ik help je graag verder. Ik vind het verhaal dat zakelijk beter internet zou moeten hebben dan een privé abonnement erg apart. Ik heb het voor je nagevraagd een dit klopt niet, beide abonnementen moeten natuurlijk dezelfde goede verbinding hebben met ons netwerk. Ik help je graag met het oplossen van de storing die je ondervind op het privé abonnement. Zou je voor mij het betreffende mobiele nummer aan jouw profiel willen toevoegen? Dan kijk ik met je mee. 


Ik heb gebeld met de klantenservice en deze vertelde mij dat verhaal dat zakelijk beter internet heeft dan privé  heel vreemd ik zal ook mijn tel nr in mijn profiel zetten wil tevens overstappen met 2 x mobiel en tv/internet om deze reden ik wacht af alvast bedankt


Hallo, bedankt voor het toevoegen van de gegevens. Ik zie in eerste oogopslag niks bijzonders bij de instellingen geen bijzonderheden. Heb je al contact opgenomen met onze consumenten klantenservice of alleen met zakelijk? Het probleem dat je ondervindt lijkt namelijk echt bij het privé abonnement te zitten en heeft in principe niks met het zakelijke abonnement te maken. Je kunt de consumenten klantenservice bereiken via 0800 0402.


Ja heb contact gehad met met de prive klantenservice kun je ook zien in mijn voorgeschiedenis deze vertelde toen dat verhaal aan mij


Reageer