Skip to main content

Hallo

graag zou ik willen hoe het juridisch zit. Zs het even uitleggen. 
De zoon van mijn vriend heeft via het internet een nieuw abonnement afgesloten met een nieuwe iPhone. Hij heeft digitaal hiervoor getekend zonder medeweten van zijn vader. De  factuur wordt steeds van mijn vriend zijn rekening automatisch ge-int die deze steeds storneert. Schriftelijke correspondentie gaat naar het huis van zijn zoon. 
wat kan mijn vriend doen om van dat abonnement af te komen. Hij heeft al aangifte gedaan en dit naar de kpn gestuurd. ? 
Mijn vriend weet niet meer wat te doen. 

Hallo @Belgengek ,

Als zijn zoon minderjarig is, dan zijn de ouders uiteindelijk verantwoordelijk. 


Dus dan zou het betekenen dat iedere minderjarige valsheid in geschrifte plegen ? Mijn vriend heeft niet voor niets aangifte gedaan en contact met jullie gezocht dat het per direct gestopt moet worden. Nogmaals dit is buiten zijn medeweten gebeurd en hij heeft geen contact met zijn zoon. Zijn ex houdt de boot af en zegt het abonnement staat op jouw naam 🤬


@Belgengek... @Noordzee  is net als jij en ik een (hulpvaardige) klant van KPN. Dus hij is geen jullie. De vader zal een goed gesprek met de zoon moeten voeren mijns inziens. 


@Belgengek Welkom op het forum. 

Wat een vervelende situatie, ik controleer graag of er iets dat ik kan doen. Zou je daarom voor mij je forumprofiel willen invullen en het mij kunnen laten weten als dit is gelukt? 

Dan kan ik de gegevens er bij pakken en op onderzoek uit gaan. 


@Belgengek Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!