Skip to main content

mijn internet valt vaak weg bijna elke dag wel een keer in de log dan deze meldingen:

03.12.2024 10:42:05    Warning    PPPOE    
Connection to the Internet has been terminated.(Reboot,Reconfiguration,forced termination)
03.12.2024 10:42:05    Warning    DHCPC    
WAN DHCP client (1) stopped

Controleer je stekkers van het netwerk (UTP kabels)

is een verbinding via telefoon lijn niet via utp verbinding. daar valt hij weg modem reset 

Modem zelf zegd dat hij al maand online is lan verbinding is weg maar ook telefoon lijn is weg

Goedemorgen ​@Andrevanderweid en bedankt voor jouw bericht :)

Mijn advies in dit geval zou zijn om hier eens contact over op te nemen met onze helpdesk zodat we je verbinding door kunnen meten. Het is tegenwoordig ook mogelijk om hier zelf een belafspraak voor in te plannen, dat houdt in dat wij jou bellen op een door jou aangegeven moment. Laat je ons nog even weten wat daar precies is uitgekomen? Alvast bedankt!

Gisteren contact gehad met helpdesk modem hier gereset schijnt dat er slecht contact te krijgen is met modem reset ging niet van afstand dus hier gereset afgesproken is een aantal dagen te kijken of probleem blijft. Modem en Super wifi2 punten hebben allemaal nog oude firmware erop.

Goed om te lezen dat je hier inmiddels contact over hebt gehad met onze Helpdesk ​@Andrevanderweid en dat ze je verbinding de komende dagen in de gaten houden. Benieuwd naar de uitkomst hiervan! Zou je deze te zijner tijd ook hier met ons willen delen?

Vanmorgen weer contact gehad want vanmorgen geen vaste telefonie  terwij internet het. Nu 3 dagen goed was. Modem werd nu van afstand gereset enbtoen ging het weer.

We houden in te gaten word tijd voor kpn op het glasvezel net van helmond.

Vroeg of laat (hopelijk vroeg) zal de Technische Dienst achterhalen wat hier de oorzaak van is ​@Andrevanderweid , daar heb ik alle vertrouwen in :) 

Wat betreft de aanleg van glasvezel in Helmond; daarvoor kun je altijd even de glasvezelcheck doen maar ergens vermoed ik dat je daar al wel bekend mee bent! Ik hoop in ieder geval met je mee en je binnen afzienbare tijd gebruik kunt maken van een glasvezelaansluiting🙏🏻

Reageer