Skip to main content

KPN TV+ App [smartphone & tablet] Update november #2 2024

KPN TV+ App 08.57.03

Abonneer je op de Product Updates en blijf op de hoogte van de updates.

We brengen een snelle oplossing voor een specifiek probleem uit (een hotfix) om de gebruikservaring te verbeteren.

Wat zit er in deze update?

• Verbetering van de statistiekenweergave: De statistieken tijdens een eredivisiewedstrijd werken nu ook correct wanneer je de wedstrijd opent vanuit "Gemist op TV" of via de zoekfunctie.

Wie krijgt de update en wanneer?

De update is vanaf nu voor iedereen beschikbaar.

Hoe controleer ik welke versie van de TV+ App heb?

Je kunt de versie van de TV+ app op de volgende manier checken:

• Ga naar profiel
  • Instellingen (tandwiel rechtsboven)
  • Hulp en ondersteuning
  • Onderaan staat de versie van de app

Ik heb de update gekregen en ik heb een vraag, opmerking of probleem

Je mag hieronder reageren met je feedback en vragen over deze update.
Heb je andere vragen of lukt het niet om je probleem op te lossen? Maak dan een eigen topic aan. 

Eerder dan verwacht is inmiddels ook iOS live met de nieuwe release.

Eerder dan verwacht is inmiddels ook iOS live met de nieuwe release.

In het kader van durf te vragen (en melden): op mijn 13 mini kan ik onder ontdek geen selectie van Teams maken. Geen hartje, helemaal niets. Is al een tijdje zo en dus ook in deze update. Ik had er een apart topic voor gemaakt maar geef het hier ook nog maar eens aan.

Wanneer is de update beschikbaar? Staat er hier nog niet bij.

Heb nu 08.57.02

Android 

Als ik ​@Shyrin van KPN  's update goed lees zou ie klaar moeten staan, ​@PeterG .  Wat doe je precies om hem te updaten?

Wat ik altijd doe.

Play Store openen

Op mijn hoofd klikken

Updates beschikbaar → details bekijken

Maar n.a.v. je reactie kijk ik er nu (18:27) en staat de update wel klaar. Die zal ik straks even uitvoeren. Automatisch wil het soms wel 2 weken duren…. (gek genoeg)

iOS update vanmiddag ook geïnstalleerd en werkt prima tot op heden wordt steeds stabieler ze zijn er nog niet helemaal maar de gekke dingen zijn wel weg die ik had

Wat ik altijd doe.

Play Store openen

Op mijn hoofd klikken

Updates beschikbaar → details bekijken

Maar n.a.v. je reactie kijk ik er nu (18:27) en staat de update wel klaar. Die zal ik straks even uitvoeren. Automatisch wil het soms wel 2 weken duren…. (gek genoeg)

Android eigenschap helaas hier op 3 verschillende test devices van het werk met android allemaal zelfde verhaal.