We hebben onze klanten die problemen ervaren met bellen en of internet opnieuw per sms een update gestuurd. Daarnaast hebben we een groep klanten gevraagd hun toestel in te leveren waarmee ze problemen ervaren. Die toestellen gaan we onderzoeken. Met de extra informatie uit dat onderzoek, brengen we het probleem beter in kaart. Zo komen we dichterbij een oplossing. Heb je geen bericht van ons ontvangen, maar ondervind je wel hinder in dit verband, laat dan je naam en mobiele nummer achter in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic.
Sinds 4 augustus of misschien ervoor al precies deze problemen met de IPhone se 2020
alles geprobeerd, telefoon compleet hersteld etc. Mag niet baten. Met m’n oude telefoon geen problemen. Graag zie ik een oplossing en wens ik beter op de hoogte gehouden te worden. Communicatie zowel bij KPN als Apple laat te wensen over. Apple had nog niet van t probleem gehoord… mijn profiel is ingevuld
Admin: afgesplitst van iPhone 11 topic, is een niet gerelateerd probleem