Wil je geen lid meer zijn van onze community? Jammer!
Het beëindigen van je account kun je hier aanvragen en wordt verwerkt door één van de moderators.
Let op:
In het geval van beëindiging op eigen verzoek blijft de door jouw gegenereerde inhoud beschikbaar. Indien je er voor kiest om niet langer lid te zijn van de KPN Community en nadat je jouw account hebt afgesloten, zal jouw profiel – en daarmee ook je persoonsgegevens – op de community worden verwijderd. Jouw activiteiten, zoals je topics, reacties en likes, blijven bestaan maar zullen worden gemarkeerd als ‘anonymous’.*
We kunnen er ook voor kiezen om jouw account te blokkeren, jouw profielgegevens te verwijderen en jouw gebruikersnaam te wijzigen in een niet herleidbare gebruikersnaam.
*Uitzondering zijn activiteiten waarbij je handmatig je naam hebt toegevoegd.
Bron
Het verzoek om je account te beëindigen, mag je hier in dit topic plaatsen. We streven ernaar om je verzoek binnen 3 werkdagen te verwerken.
Kreeg een mail welkom, maar ga er vanuit dat mijn account verwijderd is, anders als nog verwijderden
Was alleen ingelogd om een like te geven als dank voor verwijderen van mijn account
Per abuis heb ik mij aangemeld. Verzoeke mijn aanmelding bij dit forum te beëindigen . Dank.
Kan mijn forum account s.v.p. verwijderd worden?
Kan mijn forum account s.v.p. verwijderd worden?
Kan! Bij deze is het account verwijderd.
Per abuis heb ik mij aangemeld. Verzoeke mijn aanmelding bij dit forum te beëindigen . Dank.
Ook jouw account zal ik verwijderen.
Graag mijn account verwijderen.
Beste
Ik ga hem voor je verwijderen
Kan mijn account verwijderd worden? Want de glasvezel aansluiting wat ik ga krijgen daarvan weet ik dat het februari 2026 pas gaat komen dankzij KPN klantenservice. En wat betreft slecht mobiel bereik buitenshuis waarover ik de vraag Slecht mobiel netwerk buitenshuis in Haren op het Forum heb geplaatst daarbij blijkt dat ik via het Forum zowel telefonisch met de klantenservice van KPN daarmee niet kan worden geholpen en omdat die storing wat de zendmasten in Haren nog doen nog steeds er soms nog is kan ik alleen in een KPN winkel in Groningen geholpen worden. Dus dan wordt dat gesprek ook afgesloten.
Kan mijn account verwijderd worden? Want de glasvezel aansluiting wat ik ga krijgen daarvan weet ik dat het februari 2026 pas gaat komen dankzij KPN klantenservice. En wat betreft slecht mobiel bereik buitenshuis waarover ik de vraag Slecht mobiel netwerk buitenshuis in Haren op het Forum heb geplaatst daarbij blijkt dat ik via het Forum zowel telefonisch met de klantenservice van KPN daarmee niet kan worden geholpen en omdat die storing wat de zendmasten in Haren nog doen nog steeds er soms nog is kan ik alleen in een KPN winkel in Groningen geholpen worden. Dus dan wordt dat gesprek ook afgesloten.
Jouw verzoek tot verwijderen van het community account ga ik uitvoeren
Graag afmelden van mijn deelname aan vooral de community, het oorspronkelijke forum was nog wat zinvoller maar dat bestaat niet meer alles verwijderen graag.
Graag afmelden van mijn deelname aan vooral de community, het oorspronkelijke forum was nog wat zinvoller maar dat bestaat niet meer alles verwijderen graag.
Fijn dat je de vraag hier ook stelt
Svp mijn account verwijderen
Hoi
Kun je mijn profiel alsjeblieft verwijderen en ook zorgen dat ik geen mail meer krijg
Kun je mijn profiel alsjeblieft verwijderen en ook zorgen dat ik geen mail meer krijg
Goedemorgen
Ik heb een nieuw community account aangemaakt omdat er wat fout ging met het aanmaken van een nieuw KPN ID. Kreeg de community berichten binnen op mijn oude e-mail adres. Dat e-mail adres bestaat nu niet meer, waarna ik vervolgens alleen maar de optie had om een nieuw community account aan te maken. Is daar nog iets aan te doen. Zou graag verder gaan op mijn oude account, waar alle historie aan vast hangt. Dit betreft gebruikersnaam: RobvdPoel
Dat zou ik graag gekoppeld zien aan het e-mail adres waar ik nu mee in log.
Als het account echt weg is heb ik pech gehad, dan zal ik verder moeten gaan met het nieuwe community account.
Hey
Hey
Top, dank je wel. Ik wacht het af.
Dank. Eerst kwam ik niet meer uit op de community. Na geschiedenis wissen van browser, werkte het wel.
Kun je mijn profiel alsjeblieft verwijderen Please.
Kun je mijn profiel alsjeblieft verwijderen Please.
Zeker kan dat. Ik ga het NU voor je regelen.
Wil je mijn account verwijderen
bvd
Wil je mijn account verwijderen
bvd
Jammer om te horen
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.