Skip to main content
Vraag

Drie SuperWifi 2 punten knipperen steeds groen

• July 20, 2025
  • 3 reacties
  • 42 keer bekeken

Eigenlijk nooit problemen mee gehad. Sinds vrijdag knipperen ze alle drie continue groen. Gesproken ook met de klantenservice maar dat leverde geen resultaat op. Op eigen kosten nu maar een monteur ingepland. Wifi snelheid is een stuk lager geworden. Onder de 400 terwijl het abbo 1gb is, zat voorheen draadloos een stuk hoger. Ook op mijn telefoon merk ik dat hij vaak verspringt naar 5g.  Inloggen op mijn kpn om het systeem te controleren lukt helaas ook niet terwijl ik het wachtwoord niet had gewijzigd. Is het normaal dat de onderste 2 lampjes op de nt aansluiting standaard ook knipperen? Blij als alles morgen goed wordt nagelopen en alles weer goed werkt. 

3 reacties

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Allereerst is het natuurlijk fijn dat je eerder geen problemen hebt gehad, ​@Roewi. Maar wel jammer dat je dat nu wel ervaart. Je geeft aan een monteur te hebben geboekt. Wanneer komt de monteur? Is die al langs geweest? Is het probleem opgelost?

Mocht je toch nog problemen hebben, dan hier een aantal artikelen die je kunnen helpen:

• Auteur
  • Topper
  • July 23, 2025

Ja afgelopen maandag. Verliep super. Hij controleerde alles zorgvuldig en alles draait nu weer helemaal goed.

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Wat fijn om te lezen, ​@Roewi. 😁