Skip to main content
Vraag

Een van mijn Wifi versterkers werkt niet, blijft rood branden

• July 3, 2025
  • 3 reacties
  • 41 keer bekeken

Hi,

een van mijn wifi versterkers doet het niet. Al van alles talloze keren geprobeerd maar hij blijft echt rood terwijl een ander groen wordt in het zelfde stopcontact.

vraag:

lease je wifi versterkers huur of koop je deze? En kan de klantenservice dit omruilen?

3 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • July 3, 2025

Beste ​@Niekkkk welk merk en type versterker heb je van KPN?

De Ronde witte, de ronde zwarte, de zwarte vierkante of de witte vierkante?

De zwarte ronde de SW#2 kun je kopen of huren.

Als je er 1 in eigendom hebt en deze is kapot en valt nog in de garantie kun je die omwisselen.

Als je er 1 huurt, speelt de garantie geen rol en kun je altijd omwisselen bij een defect.

Maar een defect moet wel eerst door KPN vastgesteld worden voordsat er een omruilprocedure in gang wordt gezet.

Geeft de versterker eens een fabrieksreset zodat het lampje paar/blauw brandt.

Sluit deze dan rechtstreeks bekabeld op de modem/router aan en wacht 15 tot 30 minuten totdat het lampje stabiel groen brandt. Dan heb je weer een werkend wifipunt.

Succes.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • July 3, 2025

Hoi thnx!

het gaat om een zwart ronde en ik heb eigenlijk geen idee hoe ik dit heb aangeschaft vandaar de vraag ook.

heb er meerdere die doen t allemaal wel maar er blijft eentje rood ondanks alle handleidingen en tips denk dat die dus omgeruild moet gaan worden 

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Goedemorgen ​@Niekkkk welkom op de KPN Community. Wat jammer dat je hem dan niet aan de praat krijgt! Heb je het punt in kwestie ook al een keer gereset? 

Je kan ook even een kijkje nemen op onze kennisbank: 

Lukt het niet dan adviseer ik je om even contact te zoeken met de klantenservice. Dat kan  via een terugbelafspraak op een moment dat jou dat uitkomt.