Skip to main content
Vraag

Een witte wifiversterker werkt niet meer met mijn Box12

• June 30, 2025
  • 1 reactie
  • 43 keer bekeken

Sinds de voorlaatste update van de V12 firmware heb ik problemen met de witte extenders. Tot de meest recente update van een week geleden was het onstabiel maar meestal herstelde de werking. En nu, na de meest recente firmware update werkt een van de twee niet meer. De rode lamp brandt op de extender. Alles gedaan, modem reset, extenders reset en dit wel 10 keer. Natuurlijk de raadgevingen bekeken. Daar staat o.a. dat als een extender niet goed meer werkt, er dan een internetkabel dient te worden aangesloten en wel permanent. 

Ik ben er eigenlijk wel klaar mee nu. KPN biedt een betaalde monteur aan, hoe gek kan het zijn! Toen de wifi extenders nieuw waren werkten die samen met het V10 modem probleemloos, KPN! Na problemen met KPN televisie die maar niet opgelost werden, heb ik KPN televisie uit arren moede maar opgezegd. Nu probleemloos tv bij een andere provider. Ik ga bij die provider mijn licht maar eens opsteken. Ooit had ik ALLES via KPN. Binnenkort voltooid verleden tijd...

1 reactie

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • July 8, 2025

Goedemiddag ​@Leyland1671 en bedankt voor jouw bericht al betreur ik het uiteraard dat je zoveel problemen ervaart en dat je voor de televisie inmiddels bent overgestapt naar een andere provider. Snap echter ook dat je er op een bepaald punt wel klaar mee bent en een deurtje verder gaat kijken, ons verlies. Voor wat het waard is nemen we je feedback uiteraard wel ter harte al snap ik ook dat jij daar letterlijk niks meer voor koopt. Maar als ik het goed begrijp, heb je het Internet nog wel via KPN lopen? Zou jij je profiel in willen vullen en kun je hier een seintje geven zodra je dit hebt gedaan? Dan kijk ik graag ook even mee of we hier verbetering in kunnen aanbrengen!

Wat je wel alvast zou kunnen proberen, is om de Super wifi punten eens een zogenaamde schone installatie te geven. Hoe je dat doet, lees je terug in dit artikel op onze Kennisbank.