Skip to main content
Beantwoord

Experia box V10 en één SuperWifi werken niet goed samen. Ik zeg mijn diensten op

• July 15, 2025
  • 1 reactie
  • 20 keer bekeken

Om mijn wifi te verbeteren heb ik het advies gekregen om superwifi aan te schaffen. Meestal lukt het met 1 wifipunt volgens jullie medewerker. Ik heb vermeld dat ik een experia box v10 heb. In vorige commentaren las ik dat je dan echt 2 wifipunten nodig hebt. Ik ben uren bezig geweest om dit te laten  werken, lukte dus niet. Ik stuur de superwifi terug en zeg mijn abonnement bij KPN op.

Bedankt voor jullie advies!

Beste antwoord door Alex van KPN

Hi ​@Proto, welkom bij onze community. 

Ik baal ervan om te lezen dat je ons gaat verlaten. Mocht je dit nog willen, dan ben ik bereid om te kijken of we dit werkend kunnen krijgen. 

Ik lees dat een V10 modem hebt, weet je ook welke software de V10 heeft? Dit kun jezien door in je browser te gaan naar 192.168.2.254 of mijnmodem.kpn. Plaats hier een screenshot van wat je daar ziet mocht je twijfelen over welke versie het is. 

Daarnaast zou ik willen weten wat er precies niet goed werkt met je wifi, verbrekende verbinding? Slecht bereik? Hoe meer informatie ik heb hoe beter! 

Ik hoor graag van je. 

1 reactie

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+25
  • Moderator
  • 24833 reacties
  • Antwoord
  • July 17, 2025

Hi ​@Proto, welkom bij onze community. 

Ik baal ervan om te lezen dat je ons gaat verlaten. Mocht je dit nog willen, dan ben ik bereid om te kijken of we dit werkend kunnen krijgen. 

Ik lees dat een V10 modem hebt, weet je ook welke software de V10 heeft? Dit kun jezien door in je browser te gaan naar 192.168.2.254 of mijnmodem.kpn. Plaats hier een screenshot van wat je daar ziet mocht je twijfelen over welke versie het is. 

Daarnaast zou ik willen weten wat er precies niet goed werkt met je wifi, verbrekende verbinding? Slecht bereik? Hoe meer informatie ik heb hoe beter! 

Ik hoor graag van je. 

KPN Community
15 jaar!

En dat vieren we graag samen met jou.
Vier je het met ons mee?

Jubileum topic