Skip to main content
Antwoord

Ik moet mijn SuperWifi 2 punt regelmatig resetten

• July 16, 2025
  • 4 reacties
  • 33 keer bekeken

Fons Van Rijt
Nieuwkomer

Superwifi punt 2.0 ,heb alleen maar problemen met het apparaat en heb bij klantenservice dan ook een nieuwe geregeld.Maar wederom zelfde problemen ik moet dit apparaat onderhand om de paar dagen resetten,dit kan niet de bedoeling zijn neem ik aan?

Heb de oudere versie ook gehad de witte 1.0 en nooit geen problemen mee gehad.

Beste antwoord door Sanne van KPN

Hi ​@Fons Van Rijt en welkom bij de KPN Community! Waar ik benieuwd naar ben ik waarom je het apparaat steeds moet resetten. Branden de lampjes rood? Maakt hij geen verbinding meer? 

Ook ben ik benieuwd naar of je de schone installatie van het SuperWifi punt al eens gedaan hebt en geef ik je tips mee voor het verbeteren van je wifi. 
Hopelijk merk je daarna verbetering!

Zo niet, dan hoor ik graag wat er precies misgaat en wat je al geprobeerd hebt om het op te lossen. Ook hoor ik dan graag hoe de SuperWifi verbonden is met je modem en welk modem je hebt.
Dan denk ik met je mee!

4 reacties

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • Antwoord
  • July 19, 2025

Hi ​@Fons Van Rijt en welkom bij de KPN Community! Waar ik benieuwd naar ben ik waarom je het apparaat steeds moet resetten. Branden de lampjes rood? Maakt hij geen verbinding meer? 

Ook ben ik benieuwd naar of je de schone installatie van het SuperWifi punt al eens gedaan hebt en geef ik je tips mee voor het verbeteren van je wifi. 
Hopelijk merk je daarna verbetering!

Zo niet, dan hoor ik graag wat er precies misgaat en wat je al geprobeerd hebt om het op te lossen. Ook hoor ik dan graag hoe de SuperWifi verbonden is met je modem en welk modem je hebt.
Dan denk ik met je mee!

Fons Van Rijt
Nieuwkomer
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • July 19, 2025

Een schone installatie ( het is een gloednieuw Wifi punt) die ik nu al op nog geen maand mischien al 6 x opnieuw heb moeten installeren!!

Je mag toch verwachten dat dit normaal echt niet het geval is.

Heb De kpn box 12b

Fons Van Rijt
Nieuwkomer
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • July 19, 2025

Draadloos verbonden 

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Dank voor het toelichten! Zou je mijn andere vragen ook willen beantwoorden? Dan kan ik dit beter onderzoeken. 🙂

De schone installatie zorgt ervoor dat het SuperWifi punt met een schone lei kan beginnen, dus als je de stappen voor de schone installatie nog niet exact hebt opgevolgd dan kan ik dit van harte aanbevelen. 

Mocht je direct contact overigens prettiger vinden, dan kun je ook een belafspraak met ons maken!