Skip to main content
Antwoord

Kan ik de gehuurde SuperWifi punten ook kopen?

• October 24, 2025
  • 5 reacties
  • 89 keer bekeken

Ik heb 3 superwifi punten gehuurd via KPN.

Kan ik deze 3 als ze bevallen ook kopen ipv huren, zodat ik dezelfde 3 in huis houd?

Of moet ik deze dan inleveren en 3 nieuwe bestellen?

Beste antwoord door Jasper van KPN

Hoi ​@Divonko, welkom op de community. Je kunt de huur SuperWifi punten inderdaad niet omzetten naar koop. Je kunt ze stopzetten en dan nieuwe punten aanschaffen, of via MijnKPN of via de Wifi verbeter optie die JoCoLa noemt.

De gehuurde SuperWifi punten hebben een sticker waaraan te zien is dat die voor huur bedoeld zijn, zoals we hier uitleggen: 

5 reacties

• October 24, 2025

Je moet ze inleveren en 3 nieuwe bestellen. 

JanD
Superuser
  • Superuser
  • October 24, 2025

De gehuurde punten opzeggen met 1 maand opzegtermijn, in MIjnKPN, dan krijg je een keer een brief met inleverinfo.

In de lokale KPN winkel kun je gewoon een paar kopen en meteen meenemen.

@Divonko 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • October 24, 2025

Bedankt voor de duidelijke antwoorden

JoCoLa
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+7
  • Slimmerik
  • October 24, 2025

@Divonko De mijnkpn app gebruiken en klik dan op Wifi verbeteren.

Aan het einde van de test 3 verdiepingen selecteren en aangeven modem op begane grond en wifi belangrijk selecteren voor 2 en 3 verdieping. Daarna 3 kopen en bestellen in het menu voor € 61,50 per stuk. 

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • October 27, 2025

Hoi ​@Divonko, welkom op de community. Je kunt de huur SuperWifi punten inderdaad niet omzetten naar koop. Je kunt ze stopzetten en dan nieuwe punten aanschaffen, of via MijnKPN of via de Wifi verbeter optie die JoCoLa noemt.

De gehuurde SuperWifi punten hebben een sticker waaraan te zien is dat die voor huur bedoeld zijn, zoals we hier uitleggen: