Skip to main content
Antwoord

Kan ik twee Experia Wifi aansluiten op de Box 12 met twee SuperWifi punten?

• October 19, 2025
  • 4 reacties
  • 74 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Hoi,

kan ik twee experia versterkers aansluiten op de kpn12 box met twee superwifi punten? en zo ja hoe?

groet,

maurice

Beste antwoord door Thomas van KPN

Hoi ​@MJ51, welkom op onze community! Ik zie dat JanD al n goed antwoord heeft gegeven. Ze werken inderdaad naast elkaar maar ze werken ook niet helemaal hetzelfde. Het is allemaal even een kwestie van proberen of je t goed werkend krijgt denk ik. We hebben hier ook wat handige informatie over op onze kennisbank en op onze product updates pagina kun je de laatste softwarewijzigingen vinden op deze apparaten.

Laat je ons weten of je eruit komt? We denken graag mee!

4 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • October 19, 2025

Beste ​@MJ51 wat bedoel je met experiaversterkers, die zwarte vierkante, die je bekabeld aan de modem aan moet sluiten???

Die kunnen gewoon i.c.m. met superwifipunten, mits alle apparatuur voorzien is van de nieuwste KPN software.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • October 19, 2025

Hoi Jan,

Inderdaad Jan, dank voor je reactie!

zoals je wellicht doorhebt, snap ik er helemaal niks van. Ik heb ze gekregen van m’n schoonvader om te proberen of ik deze als losse wifi versterkers kan gebruiken naast die twee ronde zwarte die wij al hebben

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • Antwoord
  • October 21, 2025

Hoi ​@MJ51, welkom op onze community! Ik zie dat JanD al n goed antwoord heeft gegeven. Ze werken inderdaad naast elkaar maar ze werken ook niet helemaal hetzelfde. Het is allemaal even een kwestie van proberen of je t goed werkend krijgt denk ik. We hebben hier ook wat handige informatie over op onze kennisbank en op onze product updates pagina kun je de laatste softwarewijzigingen vinden op deze apparaten.

Laat je ons weten of je eruit komt? We denken graag mee!

• October 21, 2025

Puntje van aandacht: de Box 12 en SuperWifi 2 (zwarte ronde) ondersteunen Wi-Fi 6, de Experia WiFi (zwarte "vierkante") niet.