Skip to main content
Antwoord

Lampje op SuperWifi 1 gaat uit na opstarten

• October 21, 2025
  • 1 reactie
  • 32 keer bekeken

Sinds vanmorgen doet 1 van de 2 witte superwifipunten het niet meer.

als ik hem reset. Gaat het lampje groen knipperen, daarna paars en daarna weer groen en gaat vervolgens helemaal uit.

dit alles zonder aanleiding…

oh ja, helaas geen garantie meer.

misschien wel mooi moment om van provider te wisselen 😃misschien is dit het teken…

Beste antwoord door Arjan van KPN

Hoi ​@Fred1112. Welkom op de KPN Community! Dan moeten we even kijken of de SuperWifi weer tot leven te wekken is. 

Het kan zijn dat enkel het lampje uitgaat nadat ie volledig is opgestart, omdat dat (per ongeluk) zo ingesteld is. Je kunt eens kijken, nadat de het lampje net is uitgevallen, wat er gebeurt als je kort op de WPS-knop drukt. Mogelijk springt dan het lampje weer aan. 

Als dat niets teweeg brengt, dan raad ik aan om eens een schone installatie te doen. Je doet dan een volledige reset van het SuperWifi punt en je modem. Het SuperWifi punt wat nog goed werkt, hoef je niet daarin mee te nemen. 

Ik ben benieuwd of dat iets uithaalt!

1 reactie

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • Antwoord
  • October 23, 2025

Hoi ​@Fred1112. Welkom op de KPN Community! Dan moeten we even kijken of de SuperWifi weer tot leven te wekken is. 

Het kan zijn dat enkel het lampje uitgaat nadat ie volledig is opgestart, omdat dat (per ongeluk) zo ingesteld is. Je kunt eens kijken, nadat de het lampje net is uitgevallen, wat er gebeurt als je kort op de WPS-knop drukt. Mogelijk springt dan het lampje weer aan. 

Als dat niets teweeg brengt, dan raad ik aan om eens een schone installatie te doen. Je doet dan een volledige reset van het SuperWifi punt en je modem. Het SuperWifi punt wat nog goed werkt, hoef je niet daarin mee te nemen. 

Ik ben benieuwd of dat iets uithaalt!