Skip to main content
Antwoord

Na stroomuitval werkt mijn zwarte SuperWifi punt niet meer

• June 12, 2025
  • 3 reacties
  • 26 keer bekeken

Hallo,

Na de update van maart hebben wij zwarte Wifipunten gekregen bij onze modem BOX 12. Met succes geinstalleerd en heet heeft perfect gewerkt tot de eertse stroomuitval. Daarna nogmaals alles moeten istalleren. Na de tweede stroomuitval krijg ik de wifipunt niet meer geinstalleerd. Alles geprobeert, zelf maasterreset ( onder begeleiding KPN medewerker) gedaan inc. de glasvezelkast ontkoppeld en van de stroom gehaald. Nu ben ik alles weer aan het installeren, maar de wifipunt blijft (net als ervoor) maar snel groen knipperen. Ik weet oprecht niet meer wat te doen. 

Gr,

Andi

Beste antwoord door Alex van KPN

Hi ​@Andika, welkom bij onze community. 

Even voor mijn duidelijkheid. Je hebt meerdere zwarte SuperWifi's waarvan 1 nu niet meer werkt na een aantal stroomstoringen. Klopt dit? 

Zo ja, heb je ook een frisse installatie uitgevoerd zoals hieronder wordt aangegeven? Zo niet, zou je dit alsnog willen doen? 

3 reacties

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • Antwoord
  • June 13, 2025

Hi ​@Andika, welkom bij onze community. 

Even voor mijn duidelijkheid. Je hebt meerdere zwarte SuperWifi's waarvan 1 nu niet meer werkt na een aantal stroomstoringen. Klopt dit? 

Zo ja, heb je ook een frisse installatie uitgevoerd zoals hieronder wordt aangegeven? Zo niet, zou je dit alsnog willen doen? 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • July 14, 2025

Goedemorgen, 

Zeker gedaan. Nu werkt alles weer prima. Wel moest ALLES op nieuw geïnstalleerd worden, lampen, camera's en de rest. En, contact gehad met de klantenservice voor iets anders en de dame die daar zat heeft eindelijk mij echt kunnen helpen door de modem terug te zetten naar fabrieksinstelling. Toen heb ik ingelogd op de modem en daar kon ik alle processen duidelijk zien, ook de installatie van de wifi punten. Dat is echt een aanrader.  Log in op de server!!!! 

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • July 17, 2025

Het heeft dus even wat moeite gekost, maar ik ben blij om te lezen dat het gelukt is. Dankjewel voor je terugkoppeling hier.Â