Skip to main content
Antwoord

Prijs van Superwifi met 50% gestegen in een half jaar tijd?

• July 8, 2025
  • 17 reacties
  • 184 keer bekeken

Klopt het dat een superWiFi punt nu 99,90 euro kost terwijl ik er afgelopen maart 61 euro voor betaalde?

Beste antwoord door Erik van KPN

Beste ​@Indo M in de KPN webshop zijn ze inderdaad zo duur omdat daar niet gecontroleerd wordt of je klant bent of niet.

Via de KPN winkel, Mijn KPN en de monteur betaal je de lagere prijs als klant.

Nog als aanvulling van bericht van JanD. Je mag van KPN maar 3 maal SuperWIFI voor de lagere prijs.

Je kunt ze natuurlijk ook gewoon bij Marktplaats kopen of bij Bol, buiten KPN om.

Het gaat er mij om of er een technische begrenzing is aan het aantal SW#2's??

Misschien kan een moderator daar uitsluitsel over geven.

Geen technische begrenzing aan het totale aantal SuperWifi punten dat je in het algemeen kunt aanschaffen. Maar wel een begrenzing op het aantal SuperWifi punten dat jouw abonnement via de Wifi Manager met korting kan aanschaffen. Dat zijn er, zoals Beerman al aangaf, 3 stuks.

17 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • July 8, 2025

Beste ​@Indo M in de KPN webshop zijn ze inderdaad zo duur omdat daar niet gecontroleerd wordt of je klant bent of niet.

• Helper
  • July 9, 2025

Nog als aanvulling van bericht van JanD. Je mag van KPN maar 3 maal SuperWIFI voor de lagere prijs.

JanD
Superuser
  • Superuser
  • July 9, 2025

Waar staat dat ​@Beerman , dan weet ik dat ook voor een volgende keer met reageren.

• Helper
  • July 9, 2025

@JanD Als je besteld van € 61,50 dan kan je maar 3 bestellen. Je kan geen helaas geen 4 van maken.

JanD
Superuser
  • Superuser
  • July 9, 2025

@JanD Als je besteld van € 61,50 dan kan je maar 3 bestellen. Je kan geen helaas geen 4 van maken.

Dan bestel je er een volgende keer nog 1 of meer bij ​@Beerman 

Of werkt dat niet zo?

Elders binnen dit forum lees ik dat iemand er 8 gebruikt.

• July 9, 2025

Dat zou betekenen 3 x 61,50 euro en 5 x 99,90 euro.

Ik denk dat je beter een Deco setje of zoiets aan kun schaffen.... maar dat terzijde...

• Helper
  • July 9, 2025

Dan bestel je er een volgende keer nog 1 of meer bij ​@Beerman 

Of werkt dat niet zo?

Dat werkt ook niet om daarna nog een keer te bestellen voor die prijs.

Dat zou betekenen 3 x 61,50 euro en 5 x 99,90 euro.

Ik denk dat je beter een Deco setje of zoiets aan kun schaffen.... maar dat terzijde...

Of hij/zij heeft bij een vriend/fam. nog 3 x 61,50 gescoord.

JanD
Superuser
  • Superuser
  • July 10, 2025

Je kunt ze natuurlijk ook gewoon bij Marktplaats kopen of bij Bol, buiten KPN om.

• Helper
  • July 10, 2025

Deze week 2 superwifi2 extenders overgenomen van iemand op marktplaats voor een prijs die lager is dan bij kpn als klant. Werken als een zonnetje.

(Vorige gebruiker is over naar een andere provider)

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • July 10, 2025

Je kunt ze ook huren. Zia faq. Maximaal 6.

Voor 8 mag je wel een groot landgoed hebben lijkt mij.

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • Antwoord
  • July 11, 2025

Geen technische begrenzing aan het totale aantal SuperWifi punten dat je in het algemeen kunt aanschaffen. Maar wel een begrenzing op het aantal SuperWifi punten dat jouw abonnement via de Wifi Manager met korting kan aanschaffen. Dat zijn er, zoals Beerman al aangaf, 3 stuks.

• Helper
  • July 11, 2025

Maar ik vind het wel vreemd, dat het nergens staat bij Wifi Manager, dat je maar 3 stuks kan aanschaffen met korting.

• July 11, 2025

Maar ik vind het wel vreemd, dat het nergens staat bij Wifi Manager, dat je maar 3 stuks kan aanschaffen met korting.

De WiFi Manager zal waarschijnlijk ook nooit meer dan 3 SuperWiFi's adviseren. Denk ik. Of is dat niet zo?

• Helper
  • July 11, 2025

Wifimanager gaat uit van 1 superwifi per verdieping met modem op begane grond. 3 zou in meeste gevallen genoeg moeten zijn.  

• Helper
  • July 11, 2025

De WiFi Manager zal waarschijnlijk ook nooit meer dan 3 SuperWiFi's adviseren. Denk ik. Of is dat niet zo?

Bij de bestelling zie je pas dat je 3 kan kopen voor die prijs. Nergens anders zie je dat staan.

• Helper
  • July 11, 2025

Hoe kan ik mij afmelden voor verdere updates op dit topic ? 😐

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • July 12, 2025

Groene sterretje onder startbericht uitzetten ​@Ed P .