Skip to main content
Antwoord

Problemen met SuperWifi, en niet tevreden over klantenservice

• June 19, 2025
  • 4 reacties
  • 91 keer bekeken

Dan toch maar eens hier wat noteren, Dit omdat ik zo langzamerhand helemaal klaar ben met KPN.

Na een update (waarom ik ten eerst al niet om gevraagd heb) doen de super wifipunten het niet meer. En na ik heb begrepen zijn wij niet de enige..  Maar voor uit laten wij een X % waar het mis gaat.  Kan gebeuren.  

Maar daarna.. Wie een omweg (op een beetje normale manier kom je via de webstie niet aan een nummer om te bellen), de klant service gebeld. van alles geprobeerd. Resultaat niet gelukt.  Ik zou  de volgende dag terug worden gebeld.  En ja hoor netjes terug gebeld voor de oplossing.  Volgende dag teruggebeld. Maar helaas. geen oplossing.  Storing ticket aangemaakt.  Moet hier een week op wachten!!!!.  week later. weer een flink aantal uren aan de telefoon met de helpdesk. Helaas zonder resultaat.. Meneer er zal een monteur moeten komen.  (dit was vrijdag). de snelste mogelijkheid was maandagavond. ok. al bij dat er iemand komt.  5 min voor dat het tijd blok in zou gaan. belletjes.. we komen toch niet.. (ok kan gebeuren). nieuwe afspraak gemaakt en dan vandaag dan eindelijk zo ver.

Monteur komt. reset de router. sluiten super wifi aan  (3 stuks) en hub het werkt.. Behalve de gene die bedraad is.  werkt niet helemaal fijn.  Ik zeg nog tegen de monteur.. ik heb twijfels over deze Superwifi.. misschien kapot?  Nee meneer omdat hij draadloos is  duurt het altijd wat langer.  En dan uit eindelijk doet hij het.  En dan een paar uur later  als of de duivel er mee speelt.  Dochter komt thuis.. gaat naar haar kamer. (kamer naast de super wifi ) en wat denkt je.. Geen wifi.. telefoon gaat meteen over op haar 5G.. Kijk ik bij de super wifi.. knippert groen. (dus hij is aan het zoeken)

Wat een drama.. ik wordt er helemaal moe van. te meer je nergens wat kwijt kunt.

Filmje gemaakt en deze wil ik opsturen. kan niet.. werken ze niet aan. je kunt ze alleen maar bellen waarbij je een eerste lijn krijgt. (vaak ee student die een opleiding ict doet)./

Ik wil echt geholpen worden, en niet steeds hoeven te wachten. moment meneer moet ik even navragen!!! 

Jaren  maar dan ook jaren lang lid van KPN. maar ik begin dan nu dan toch te twijfelen.

De vrienden van mijn kids hebben allemaal ziggo.. Draai als een zonnetje. eindelijk wifi stabiel!!! 

KPN. Neem contact met met op aub en kom met een goede werkende oplossin, of geef mijn een tel of mail nummer van iemand waar ik rechtstreeks heen kan!

Beste antwoord door Thomas van KPN

Hoi ​@Robert Wes, Welkom op onze community. Wat balen dat het allemaal zo slecht blijft werken.
In dit geval lijkt het met och t handigst om nog eens te bellen. JanD noemt het nummer al maar die kende je denk ik al. Je kunt ook online een belafspraak maken.

Het ticket waarmee de monteur langs is geweest moet inzichtelijk zijn voor mijn collega's dus ze kunnen altijd even meedenken. Ook als er opnieuw een monteur moet komen is deze op de hoogte van de genomen stappen.

Voor de achtergrond heb ik nog wel wat een handig topic over:

4 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • June 20, 2025

Beste ​@Robert Wes KPN is via 0800 0402 te bereiken, via X en Facebook. 

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • Antwoord
  • June 21, 2025

Hoi ​@Robert Wes, Welkom op onze community. Wat balen dat het allemaal zo slecht blijft werken.
In dit geval lijkt het met och t handigst om nog eens te bellen. JanD noemt het nummer al maar die kende je denk ik al. Je kunt ook online een belafspraak maken.

Het ticket waarmee de monteur langs is geweest moet inzichtelijk zijn voor mijn collega's dus ze kunnen altijd even meedenken. Ook als er opnieuw een monteur moet komen is deze op de hoogte van de genomen stappen.

Voor de achtergrond heb ik nog wel wat een handig topic over:

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • June 24, 2025

Vol verwachting klopt ons hart. Morgen weer een monteur op bezoek.  Het zal mij benieuwen.  Voorals nog niet veel vertrouwen. 

@Robert Wes is het inmiddels opgelost? Ik heb morgen een belafspraak omdat mijn SW1s (3 stuks) het ook niet meer doen na de update. Nog tips om hier snel met een monteur naar te kijken?