Skip to main content
Antwoord

Rood licht op mijn KPN wifiversterkers, hoe herstel ik dit?

• October 15, 2025
  • 3 reacties
  • 64 keer bekeken

Mijn draadloze KPN wifiversterker werkt opeens niet meer. Ik heb de stekker uit beide apparaten getrokken en weer opgestart. Nu resteert een rood licht op beide versterkers. Hor dit op te lossen?

Beste antwoord door Sanne van KPN

Hi ​@Odul! Rode lichten zijn niet de bedoeling, dus goed dat je je vraag hier stelt. 😄

We hebben wat tips voor het oplossen van rood licht op je SuperWifi punt. Voor het gemak: 

Rood lampje of groen knipperend lampje

1. Maak de SuperWifi stroomloos.
  2. Sluit hem rechtstreeks bekabeld aan op je modem
  3. Zet hem weer aan en wacht ongeveer 15 minuten.
    De SuperWifi zal achter elkaar eerst groen knipperen, dan blauw knipperen en vervolgens eindigen met continu groen.
  4. Zodra hij continu groen brand, koppel de SuperWifi los van je modem en zet hem terug op de plek waar hij stond.

Zou je dit willen proberen? Mocht dit niet werken, dan vind je in het topic dat ik linkte de vervolgstappen. Probeer die dan en hopelijk brandt hij dan snel weer groen. 🙂
Laat je weten of het hiermee gelukt is? Ik hoor het graag!

3 reacties

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • Antwoord
  • October 16, 2025

Hi ​@Odul! Rode lichten zijn niet de bedoeling, dus goed dat je je vraag hier stelt. 😄

We hebben wat tips voor het oplossen van rood licht op je SuperWifi punt. Voor het gemak: 

Rood lampje of groen knipperend lampje

1. Maak de SuperWifi stroomloos.
  2. Sluit hem rechtstreeks bekabeld aan op je modem
  3. Zet hem weer aan en wacht ongeveer 15 minuten.
    De SuperWifi zal achter elkaar eerst groen knipperen, dan blauw knipperen en vervolgens eindigen met continu groen.
  4. Zodra hij continu groen brand, koppel de SuperWifi los van je modem en zet hem terug op de plek waar hij stond.

Zou je dit willen proberen? Mocht dit niet werken, dan vind je in het topic dat ik linkte de vervolgstappen. Probeer die dan en hopelijk brandt hij dan snel weer groen. 🙂
Laat je weten of het hiermee gelukt is? Ik hoor het graag!

• Auteur
  • Deelnemer
  • October 17, 2025

Super bedankt Sanne.

inmiddels heeft een collega van jou mij geholpen. Het probleem is verholpen na ruim snderhalf uur.

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Fijn dat het gelukt is en bedankt voor het laten weten! 😄