Skip to main content
Antwoord

SuperWifi 1 werken niet meer na update, wanneer neemt KPN contact op?

• July 7, 2025
  • 1 reactie
  • 19 keer bekeken

Ik heb ook precies hetzelfde probleem sinds de recente update. De wit superwifi doen het niet meer. Ik zou ervanuit gaan dat KPN zelf contact op neemt met de gebruikers om hierover te communiceren…. Tot nu toe niets over gehoord helaas, terwijl veel gebruikers dezelfde probleem hebben. 

Admin: eigen topic voor vraag gemaakt [origineel topic]

Beste antwoord door Denise van KPN

Balen dat je problemen met de SuperWifi ervaart sinds de update, ​@fred9404. Je zegt dat de SuperWifi het niet meer doen. Maar wat voor problemen ervaar je precies?

Ik zou ervanuit gaan dat KPN zelf contact op neemt met de gebruikers om hierover te communiceren…. Tot nu toe niets over gehoord helaas, terwijl veel gebruikers dezelfde probleem hebben.

We kunnen onmogelijk weten wie problemen ervaart en dus kunnen we ook geen contact opnemen als jij problemen ervaart. Maar je mag natuurlijk altijd contact met ons opnemen. We denken graag met je mee.

1 reactie

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • Antwoord
  • July 11, 2025

Balen dat je problemen met de SuperWifi ervaart sinds de update, ​@fred9404. Je zegt dat de SuperWifi het niet meer doen. Maar wat voor problemen ervaar je precies?

Ik zou ervanuit gaan dat KPN zelf contact op neemt met de gebruikers om hierover te communiceren…. Tot nu toe niets over gehoord helaas, terwijl veel gebruikers dezelfde probleem hebben.

We kunnen onmogelijk weten wie problemen ervaart en dus kunnen we ook geen contact opnemen als jij problemen ervaart. Maar je mag natuurlijk altijd contact met ons opnemen. We denken graag met je mee.