Skip to main content

Probleem: knipperend groen lampje en alle pogingen om te herinstalleren lossen niets op. Vanaf de start ruim half jaar geleden met mijn eerste, rechtstreeks aan box 12 bekabelde superwifi 2 punt werkte alles perfect. Tot ongeveer aantal dagen geleden het (inmiddels beruchte geloof ik) groene lampje (langzaam) ging knipperen. Na een paar dagen geknipper besloten om eerst eens het modem te herstarten, en stroom van superwifi een keer uit en aan. Dat hielp niet. Toen de kennisbank geraadpleegd (kennisbank “rood lampje of continu groen knipperend lampje”). De 6 stappen gevolgd bij “Rood lampje of groen knipperend lampje en de stappen hierboven hielpen niet” (die stappen daarboven hielpen niet) : bij stap 5 ging het groene knipperende lampje niet naar paars en verder, maar ging sneller groen knipperen. En dit blijft continu zo.
Toen ik nog geen actie had ondernomen en groene lampje nog langzaam knipperde had ik ieder geval nog bedraad internet via de 2e ethernet poort van de superwifi en leek ook m’n wifi goed te werken nog, Nu met het snellere knipperen heb ik ook geen internet meer via de 2e ethernet poort.

Hopelijk kan iemand me verder helpen, via de kennisbank kom ik niet verder..

Is het SW punt nu nog bedraad aangesloten?

Zoja zet hem dan eens uit en weer aan.

Als hij dan nog steeds knippert is hij ws defect.

Ja hangt er bedraad aan, en blijft maar snel groen knipperen helaas. Zou dus een defecte superwifi 2 kunnen zijn?

Wat zie je aan het lampje als je een factory reset doet? Je moet best wel lang ingedrukt houden totdat hij 5x rood knippert.

Aan en uit doen al geprobeerd ja, dan start’ie met eerst langzaam groen knipperen en gaat vrij kort  daarna weer snel groen knipperen

Zie vorig bericht, net aangepast.

Na factory reset gaat het precies zoals beschreven in de kennisbank; 5 x rood knipperen, daarna groen knipperen, waarna ik zoals beschreven de stappen verder volg, en bij stap 5 niet na groen knipperen paars krijg, maar in plaats daarvan blijvend snel knipperend groen

Dan ben ik bang dat hij overleden is. Als je nog garantie hebt kan je het beste de klantenservice bellen,dan krijg je ws een nieuwe.

Dank voor je reactie! Ik zal idd contact opnemen met de klantenservice.

Succes!

Reageer